نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

نظر همکار

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ب.ظ


دوشنبه ۲۴ آبان۱۳۹۵ ساعت: 11:44 توسط:اسکندری
با سلام آقا سبحانی : در قسمت مشخصات فردی - اصلاح- اطلاعات آموزشی -تغییر وضعیت - فعال احتمالا درست شود

 

با سلام خدمت همکار محترم

اگر همکاران لطف کنند وقتی پاسخی به مطلبی می دهند اشاره داشته باشند در پاسخ به فلان مطلب ممنون می شویم این نظر همکارمان من متوجه نشدم در اشاره به کدام مطلب است همکاران محترم عذر مرا به علت زیاد بودن پیامها که متوجه منظورشان نمی شوم را بپذیرند

۹۵/۰۸/۲۴
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۴ وریا خاطری
ضمن سلام دوباره دریافت کنید درست می شود بنده همین کار را کردم و درست شد
با سلام جناب سبحانی متاسفانه من هرچه تلاش میکنم نگارش 16 رانمی تونم دریافت کنم تیک های نگارش جدید را بر داشتم  به روز آوری کردم ولی نگارش من همان 15.8 است لطغا راهنمایی بفرمایید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی