نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ

سلام جناب سبحانی

من کارهای فارغ التحصیلی رو انجام دادم و تمام فایل ها رو به امین فرستادم. حالا تمام تیک های خرداد و شهریور خورده و می شود دفتر فارغ التحصیلان رو گرفت. اما امروز دیدم که گزینه جدیدی اضافه شده با عنوان درج تصویر.الان مشکلی که وجود داره اینه که دانش آموزان من در سیستم دانا تماما عکس دارند ولی در چاپ از سامانه امین هیچکدام عکسشان فعال نیست. هیچ عکسی روی ممدارک فارغ التحصیلی هیچ کدام از دانش آموزان وجود ندارد. همانطور که گفته بود دوباره از دانا فایل رو گرفتم و در قسمت تصویر آپلود کردم ولی باز هم چیزی نیامد. دیگه واقعا موندم چیکار کنم با این سامانه جدید. 
2) فایل دانا رو گرفتم ولی چون حواسم نبود و دانا باز بود، زمانی که زدم کپی بشه (yes to all) خطا داد. چون دانلود شده بود از خود هلپر گرفتمش و اکسترکت و بقیه مراحل... داخل سیستم اسم نگارشم تغییر نکرده ولی در قسمت آخرین تغییرات در نگارش توضیحات نگارش 16.1 اومده. جالب اینه که در نگارش 16 ماجرا بالعکس بود. توضیحات نگارش جدید (16) نیامده بود ولی شماره نگارش تغییر کرده بود. در نگارش جدید توضیحات 16 هم علاوه بر 16.1 اومده بود. فکر می کنم مشکل از خود برنامه نویسان دانا باشه.((سعید جعفری))


با سلام خدمت همکار محترم
اگر در برنامه دانا عکس دانش آموزان را اسکن کرده اید و فایل خروجی را در امین هر فایل در دوره خودش اعمال کنید مثلا اگر عکس فارغ التحصیلان خرداد را می خواهید در امین دریافت نمایید ابتدا دوره را به خرداد تغییر دهید و بعد از دریافت یکبار از سامانه خارج و دوباره وارد شوید من الان یک مورد امتحان کردم جواب داد.
در مورد نگارش هم چیز خاصی نمی توان گفت هر نگارشی می آید یه جای سیستم از کار می افتد فقط خدا به دادمان برسد
 
۹۵/۰۸/۲۵
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی