نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ

سلام و خسته نباشید ((ایمانی))

مشکلی برای دریافت برگ ریزنمرات تابستان از دانا دارم.برای دانش آموز پایه سوم ، چهار درس را انتخاب واحد کرده بودم و فارغ التحصیل شده بود( دو درس  را در سال اول برای تغییر رشته امتحان داده بود) .الان بری دریافت ریز نمرات نمره را صفر میزنه، چه کاری انجام بدم؟  دانش آموز را فعال کردم  و حتی بکاب های قبلی را هم بازیابی کردم فایده نداشت .خواهش میکنم راهنماییم کنید. با تشکر
 
 
با سلام خدمت همکار محترم
منظورتان این هست که این فرد در تابستان دروسی را امتحان داده است و فارغ التحصیل گشته است و حالا قصد چاپ ریز نمرات دوره تابستان را دارید ولی در ریزها نمره صفر برای این دروس نشان داده می شود؟؟؟؟اگر چینن هست شما برای این فرد کارنامه کلی چاپ کنید ببینید که در این کارنامه کلی این فرد فارغ التحصیل می گردد و برای این دروس در کارنامه کلی چه نمره ای نشان می دهد.
در ضمن اگر به برنامه تیم ویور دسترسی دارید اطلاع دهید تا از طریق این برنامه بررسی کنم .
در این جور مواقع در صورت داشتن آخرین ذخیره بهتر می شود نظر داد .
۹۵/۰۹/۱۵
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی