نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ

سلام خسته نباشید((زهره))

ببخشید  آدرس خود مدرسه ( در روکش دفتر آمار) در صورت اشتباه بودن چطور در سناد تصحیح میگردد.
 
باسلام ودعای خیر((سعیدی))
جناب آقای سبحانی تمام مراحلی که درمورد چاپ دفترآمار از سناد را گفته بودین انجام دادم ولی موقع چاپ قسمت ردیف دفتر آمار چاپ نمی شود
 
 
با سلام خدمت همکاران محترم
در سناد جدید امکان ویرایش مشخصات واحد سازمانی فعلا وجود ندارد و تا زمانیکه این منو فعال نشود کاری نمی شود کرد.
آقای سعیدی احتمالا شما تنظیمات چاپگر برای سایزهای دیگر تغییر داده اید و این باعث می گردد در چاپ برخی قسمتها چاپ نگردد اگر فایل خروجی را به پی دی اف انتخاب کرده باشید در چاپ فایلهای پی دی اف در تنظمیات جلویfit تیک بزنید تا محتویات در یک برگ چاپ بگردد
 
۹۵/۰۹/۲۳
نادر سبحانی

نظرات  (۳)

 سلام بر استاد عزیز
اگه لطف کنید من رو راهنمایی بفرمایید تازه معاون اجرایی متوسطه دوم شدم یعنی امروز، ابتدایی و متوسطه اول بودم
1- سو م و پیش رو از سناد تغذیه کنم- برای سوم این پیش نیاز چگونه باید رعایت شود
2- انتخاب واحد ، پکیج است یا خودمان باید انتخاب کنیم اونوقت تجربی و ریاضی چه درسهایی دارند
3-این قضیه دانش آموز دو کده چیه ؟ حل شده یا هنوز مونده
4-در انتقال دانش آموزان رمز ورود سایت همون کد مدرسه است
5-اگه اسم دانش اموز تغییر کنه بعد از دفتر امار ، چه کاری باید کرد؟
6-فاینال و سامانه امین بعد ازخرداد فعال میشن ؟یعنی الان با این دو کاری نداریم
7- در سناد برای دهمی ها انتخاب واحد باید انجام داد و دبیر معرفی کرد
پیشاپیش از زحمات شما سپاسگزارم
با سلام آدرس جدید را به واحد فناوری منطقه اعلام بکنید تا در سامانه واحدهای سازمانی اصلاح کند و بعد در سناد منطقه کد مدرسه مورد نظر بروزرسانی گردد.
سلام و خسته نباشید من تازه معاون اجرایی متوسطه دوم شدم ابتدایی و متوسطه اول کار کردم برای شروع سال و کلاس بندی و انتخاب واحد چگونه عمل کنم باید به چه نکاتی بیشتر توجه کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی