نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ق.ظ

سلام و خسته نباشید من تازه معاون اجرایی متوسطه دوم شدم ابتدایی و متوسطه اول کار کردم برای شروع سال و کلاس بندی و انتخاب واحد چگونه عمل کنم باید به چه نکاتی بیشتر توجه کنم؟((یوسف))

سلام استاد  خطای  اتوماسیون  gp transfer را چگونه می توان حل کرد؟ دوباره نصب کردم جوابی نگرفتم((یوسف))

باسلا م من معاون اجرایی در یکی از منا طق هستم در بعضی موارد  اجرایی سوالاتی برای پیش می آید وقتی وارد سایت  شدم از سوال وجوابهای مطرح شده استفاده کردم بسیا راز شما سپاسگزار م (اجرتان با خدا ) آقای سبحانی میشود لطف کنید شماره تلفن خود را را برای من پیامک کنید قول می دهم زیاد مزاحم نشوم .با تشکر(( قادری ))

سلام.نگارش جدید16.4 رسید.محبت می کنید نحوه تغذیه از سناد به دانا را به صورت تصویری تشریح نمایید.شدیدا منتظر راهنمایی تان هستیم.همه معاونین اجرایی استان...دعاگویتان هستیم.انشاا...خداخیرتون بده((رضا))

 

  با سلام خدمت همکاران محترم

همکاران محترم نگارش جدید رسیده و من در حال آماده سازی مطالب مربوطه هستم و در اولین فرصت منتشر خواهد گشت.

آقا یوسف منطقه مرند سیستم اتوماسیون بر اساس اینترنت می باشد و برنامه نصبی نمی باشد و از طریق سایت اینترنتی به نامه ها دسترسی داریم در مورد سیستم شما اطلاعی ندارم هر یک از همکاران محترم اطلاعی در مورد این سوال دارند با ما در میان بگذارند.

این وبلاگ و گروه تلگرامی رابطی بین همه همکاران می باشد طرح سوالات در اینجا باعث می شود که سایر همکاران نیز از سوال و جوابها اطلاع پیدا کرده تا شاید بعدا یک روزی به دردشان بخورد از اینکه ما را در اینجا همراهی می کنید سپاسگزارم.

۹۵/۰۹/۲۵
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

۱۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۴ بهمن قره شعبانی
با سلام وخسته نباشید حضور استاد گرامی، لطفا 34 واحد درس پایه یازدهم رشته برق ساختمان با کد رشته 99621 شاخه کار دانش را همراه با کد درس در همین وبلاگ خودتان برایم بفرستید.  به عبارتی دیگر می توانید از گزارش انتخاب واحد یک دانش آممز پایه یازدهم عکس بگیرید و ارسال کنید.
                                                                    با سپاس فراوان از زحمات جناب عالی
                                                                             قره شعبانی از شهر خوی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی