نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

با سلام خدمت شما((مهری))

همکار گرامی من اطلاعات دانش آموزان را چهارشنبه با نگارش ١٦٠٤ به فاینال ارسال کردم.فقط اطلاعات دانش آموزان قدیم را با کد دانش آموزی قبل فرستادم.چون با کد ملی سابقه ای از قبل برای دانش آموزان قدیم موجود نبود و منوی که در سیستم دانا برای دو کد بود اون هم دیگه تو سیستم دانا نیست.برای همین قدیمی ها را با کد دانش آموزی به فاینال دادم و جدیدها اونایی که بدو ورود به پیش دانشگاهی بودند را با کد ملی ارسال شد.خواستم سوال کنم مشکلی پیش نمیاد؟با تشکر از شما
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
با سلام و خسته نباشید.((صبا))
واقعا از شما ممنونم که حتی روز تعطیل هم مشکل گشای همکارانتان هستید. مشکل من هم خطای 25 با وجود دریافت آخرین نگارش بود که با توضیحات جامع و کاملتان خیالم راحت شد که اشکال از سیستم من نیست. دعاگویتان هستم و عیدتان هم مبارک...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
باسلام وخسته نباشید خدمت شما.نمیدانم اگر شما نبودید ما معاون اجراییها چکار باید میکردیم!؟خدا به شما عمر با عزت بدهد...ذخیره ایی که روی
سیستم خونه دارم خطای 25 میدهد،اما در سیستم مدرسه هنوز همون نگارش16/4 میباشد.آیا میتوانم یکشنبه نگارش16/5 را در سیستم مدرسه دریافت کنم،دوباره خروجی سناد (هم برای پیش هم برای دبیرستان )بگیرم؟برای انتخاب واحد پیش مشکل ایجاد نمیشود؟شرمنده ازاینکه بنده خیلی مزاحمتان میشوم!((ماهان))
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
با سلام و خداقوت. بنده هم این عید بزرگ را به شما و همه عزیزان تبریک عرض می کنم. آقای سبحانی عزیز از زحمات فراوان شما در اطلاع رسانی به موقع به همکاران کمال تشکر و قدردانی را دارم خدا به شماو خانواده تان سلامتی بدهد انشاء الله.((محمد))
آقای سبحانی با سلام : آیا با دریافت نگارش جدید انتخاب واحد دیماه با مشکل مواجه خواهد شد؟ چون از قرار معلوم گزینه ثبت نام وتعیین پایه حذف شده است البته این نگارش را هنوز دریافت نکرده ام با سپاس((محمد))
 
 
 
با سلام خدمت همکاران محترم
از لطفی که به اینجانب و این مجموعه دارید صمیمانه سپاسگزارم از اینکه همکارانی چون شما دارم خدا را شاکرم .
متاسفانه نگارشهای جدید مشکلات عدیده ای برای همکاران بوجود آورده است توصیه من این هست اگر بزرگسال هستید و یا دانش آموز دیماهی دارید فعلا از نگارش 16/2 استفاده نمایید چون در نگارشهای جدید در منوی سازماندهی ایجاد پایه و کلاس حذف شده است .
فعلا نگارش 16/6 هم در سرور قرار گرفته است که نگارش 16/5 که ظهر پنجشنبه آمد شب همان روز تاریخ مصرفش تمام شد و همکارانی که می خواستند وارد برنامه شوند با خطای 25 مواجه می شدند که الان با دریافت نگارش 16/6 این مشکل حل شده است در این مورد نکاتی را همکاران حتما در نظر بگیرند:
1-مدارسی که بزرگسال و روزانه که دیماهی دارند و الان نگارششان 16/2 می باشد به هیچ وجه نگارشهای جدید را اعمال ننمایند چون به محض دریافت مشکلاتی برای ثبت نام دانش آموزان دیماهی بوجود خواهد آمد.
2-مدارس روزانه ای که دانش آموز واحد مانده دیماهی ندارند می توانند نگارش جدید را دریافت نمایند.
3-مدارسی که نگارش 16/4 دریافت کرده بودند و در بحث تاریخ تولد مشکلاتی بوجود آمده بود و حالا نگارش جدید را دریافت کنند و بعد از بروز آوری حتما تغذیه از سناد را دوباره اجرا کنند
4-مدارسی که نگارش 16/4 دریافت کرده بودند و با آن ارسال به فاینال کرده بودند دوباره نگارش جدید را دریافت کرده و دوباره به فاینال ارسال نمایند
۹۵/۰۹/۲۷
نادر سبحانی

نظرات  (۵)

باسلام ودعای خیر...هرده ازین باغبری میرسد. برای پایه دهم ریز نمرات که زدم متوجه شدم منطق دهم یه کلاس دهم انسانی وتفکر رسانه یه دهم تجربی ام دردانا نیامده؟!لطفا راهنمایی فرمایید.
باسلام وخسته نباشید خدمت همکار گرامی
مطالب مفید وبلاگ را مشاهده کردم ممنون از راهنمایی شما
اما یک سوال من در مدرسه روزانه هستم ودودانش آموز دیماهی ارسال به فاینال فرستادم شما فرمودید مدارسی که دیماهی دارن نگارش جدید نگیرن ،پس چگونه دانش آموزان دهم رااز سناد به دانا منتقل کنم؟وسوال دوم همکاران عنوان میکردن بااینکه تیک پایه سوم راموقع دریافت نزده بودن ولی بصورت اتوماتیک اطلاعات پایه سوم ودهم باهم دریافت میشود وسناد حق انتخاب نمیدهد ایا این صحت دارد؟
با سلام وخسته نباشید حضور شما،با گرفتن نگارش 16/6 تمام کارهایی که درسیستم پیش انجام دادم حذف شده!آیادوباره میتوانم برای سوم وپیش کاری انجام دهم یا بگذارم ومنتظر نگارش جدید باشم؟ضمنا در مورد انتخاب واحد پایه دهم هم لطفا توضیح دهید.باسپاس

سلام و خدا قوت

امسال مدرسه ما مجوز پیش دانشگاهی گرفت و رمز سناد پیش دانشگاهی هم دادند ولی با این رمز نمتوانستیم وارد سناد شویم ،دانش  آموزان پیش دانشگاهی که در سناد قدیم ثبت نام کردیم  در سناد با کد متوسطه و رمز سناد متوسطه کامل هستند .تازه متوجه شده سناد با کد پیش دانشگاهی و رمز سناد پیش دانشگاهی باز میشود و در این صفحه رمز مخصوص سناد پیش دانشگاهی هم است ،ولی هیچ اطاعاتی از کلاس بندی و دانش آموزان نیست،حقیقتا گیج شدم

حلا بفرمایید برای این موضوع چکار کنم؟

در دانای پیش دانشگاهی باید کدام  رمز (کاربری-رمز مخصوص) را در هنگام دریافت اطلاعات مشخصات دانش آموزان از سناد بدهم.

بنده امسال تغییر پست دادم و به جمع شما عزیزان پیوستم و شدیدا به کمک شما بزرگوار نیازمندم.با تشکر از  همه زحمات شما

سلام 
من دانش آموز دیماهی دارم و نگارش جدید دریافت کردم الان هیچ راه حلی نداره دوره دیماه دانش آموزان رو ثبت نام کنم باید چکار کنم.
قبلا دوره دیماه ثبت نما کرده بودم اما ذخیره نگرفته بودم و متاسفانه خذف شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی