نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۶ ب.ظ

یکشنبه ۲۸ آذر۱۳۹۵ ساعت: 8:21

  توسط:مونا
سلام ببخشید نگارش دوره ابتدایی کی میاد؟
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
با عرض سلام و خسته نباشید 

از شما تقاضا دارم نگارش های جدید را قرار دهید. متاسفانه از هلپر نمیتوانم دریافت کنم که علتش را هم نمیفهمم. با سپاس((ایمان زاده))

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام، خسته نباشید، نگارش جدید را لطفا در سایت قرار دهید. با تشکر از زحمات شما. ((احمدی))

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام اقای سبحانی((شهرزاد))

من هم اگر خدا بخواهد میخواهم از ترم بعد وارد معاون اجرایی بشم فعلا دارم اموزش میبینم نرم افزار دانا رو از کجا تهیه کنم میخوام رو سیستم خودم داشته باشم طریقه نصب و ایجاد پایگاه شو یاد بگیرم در ضمن من نیروی ازاد هستم کمکم میکنید
 
 
با سلام خدمت همکاران محترم
در مورد اینکه کی نگارش جدید ابتدایی می آید هیچ کس اطلاع دقیقی ندارد ما هم در فاصله های زمانی مختلف هلپر را چک می کنیم و یا از طریق تلگرام و همکاران مطلع می شویم که نگارش جدیدی آمده است یا نه. و الا راه دیگری برای فهمیدن این که کی قرار است نگارش جدید بیاد وجود ندارد.
در مورد نگارش جدید باشه الان برای دبیرستان نگارش 16/7 آمده است که در ادامه آن را منتشر می کنیم .
همکار محترم شهرزاد از اینکه قرار است به جمع معاونین اجرایی بپیوندید خوشحالیم برنامه دانا را به ایمیلتان ارسال می کنم و در مورد چگونگی کار با این نرم افزار و بقیه موراد مورد نیاز کافیست که در وبلاگ با ما همراه باشید کلیه مطالب از مبتدی تا پیشرفته منتشر می گردد و در هر جای کار احساس کردی که نیاز به راهنمایی دارید از طریق وبلاگ سوال خود را مطرح کرده تا در حد توان پاسخگوی سوالات شما باشیم
 
۹۵/۰۹/۲۸
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

باسلام وخداقوت.چند سوال داشتم.۱)ارسال اطلاعات را براساس ۱۶/۲ انجام دادم درحالی که الان نگارش جدید دریافت کردم ایا در هنگام دریافت اطلاعات ازسامانه نهایی مثلا نمرات دچار مشکل نمی شوم. ۲)تعدادی دیپلم دوم ثبت نام کردم (بزرگسال)ایا با امار کلی دانش اموزان جهت تغذیه دریافت میشن یا جداگانه هستن ومثل قبل کدهای ۶۰بهشون تعلق میگیره یا خیر.۳)جهت ترمیم معدل که زمانش به پایان رسیده ایا افرادی که برای نوبت دوم(خرداد) ثبت نام میکنن در ازمون کنکور امسال تاثیر دارد.ومسول ارسال نمرات به سازمان سنجش چه کسی وچگونه است.۴)جهت رفع دو کد شدنچه اقداماتی باید انجام داد.من بانگارش ۱۶/۲ سال را شروع وتمام انتخاب واحد راانجام داده بودم البته بروش قدیم شماره سریال الان اگه تغذیه بگیرم چه مشکلاتی پیش می اید.  باتشکر
چگونه آدرس مدرسه را در دفتر آمار اصلاح کنیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی