نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۷ ب.ظ


با عرض سلام وخدا قوت خیلی ممنون از توضیحات دقیق شما ((محمدزاده حیدری))
من موقع انتخاب واحد برای پایه سوم معارف یکی از دروس را خطا زد وگفت پیش نیاز است در صورتی که دانش آموزان قبلا این درس را گذرانده اند لطفا راهنمایی کنید

 

با سلام خدمت همکار محترم

دروس پیش نیاز دروس خاصی هستند که در هر رشته مشخص است که کدام درسها می باشند درس دین و زندگی هم جز دروسی نمی باشد که برایش پیش نیاز وجود داشته باشد برای بقیه موراد هم هنگام انتخاب واحد ممکن است این پیام بدهد شما توجهی به این پیام نخواهید کرد و با تایید این پیام به کار خود ادامه خواهید داد





با سلام وخسته نباشید حضور شما،با گرفتن نگارش 16/6 تمام کارهایی که درسیستم پیش انجام دادم حذف شده!آیادوباره میتوانم برای سوم وپیش کاری انجام دهم یا بگذارم ومنتظر نگارش جدید باشم؟ضمنا در مورد انتخاب واحد پایه دهم هم لطفا توضیح دهید.باسپاس((ماهان))

 

با سلام خدمت همکار محترم

احتمال اینکه در نگارشهای جدید اطلاعات قبلی از بین برود کم هست ولی اگر صورت گرفته است دوباره می توانید انجام بدهید اگر دهم متوسطه نظری هست نیازی به انتخاب واحد ندارید و فقط ومعلم هر درس مشخص خواهید کرد ولی اگر کاردانش و فنی هستید باید مثل سومها برای دهم ها نیز این کار انجام دهید در مطالب قبلی این مورد به طور مفصل توضیح داده شده است





سلام((کوچکی نژاد))
دوتا سوال دارم اگه راهنمایی کنین ممنون میشم
1- با کلاس سوم اضافی که ایجاد شده چکار کنم؟
2- برای دهم کاردانش که کد درسها و انتخاب واحد نداره باید چکار کرد؟

 

با سلام خدمت همکار محترم

با کلاس اضافه هیچ کاری نداشته باشید فکر نمی کنم مشکل خاصی بوجود بیاورد انشاله در نگارشهای بعدی گزینه حذف کلاس فعال می گردد و آنها را حذف می کنیم اگر هم نشد هیچ مشکلی بوجود نمی آید

در مورد کدهای دهم کافیه از منوی انتخاب واحد گزینه آخر ((دروس تخصصی رشته های نظری و فنی )) را اجرا کنی در آنجا کلیه کدهای جدید موجود هست





سلام ((عبدی))

من دانش آموز دیماهی دارم و نگارش جدید دریافت کردم الان هیچ راه حلی نداره دوره دیماه دانش آموزان رو ثبت نام کنم باید چکار کنم. قبلا دوره دیماه ثبت نما کرده بودم اما ذخیره نگرفته بودم و متاسفانه خذف شد
 
 
با سلام خدمت همکار محترم
اگر دیماهی ها را هنوز در دانا ثبت نام نکرده اید و نگارش جدید را هم گرفته اید که باعث شده گزینه ثبت نام و تعیین پایه و رشته غیر فعال گردد ابتدا این افراد در سناد ثبت نام کنید در سناد منوی جدیدی در امور دفتر داری به نام ثبت نام دیماه فعال گشته است که در آنجا ثبت نام و سپس به دانا انتقال می دهید
۹۵/۰۹/۲۸
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی