نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

سلام((احمدی))

من قبلا انتخاب واحد کلاس سوم دبیرستان را انجام داده بودم.الان اطلاعات دانش آموزان را از سناد دریافت کردم ، و متوجه شدم دوباره کلاس های سوم تکرار شده چجوری حذف کنم کلاس های اضافه رو؟ آیا انتخاب واحدی که قبلا انجام داده ام  مشکلی داره؟ منظورم اینه که حتما کلاس های سوم باید از سناد دریافت بشه؟
 
 
با سلام خدمت همکار محترم
فعلا در نگارشهای جدید امکان حذف کلاس و پایه غیر فعال گشته است و کاری نمی شود کرد اگر متوسطه نظری هستید وجود کلاس اضافی مشکلی پیش نمی آورد چون نه ثبت نامی صورت گرفته و نه انتخاب واحدی صورت گرفته است و این خللی بوجود نمی آورد و به نظر من دوباره کاری هم مفهومی ندارد  ولی اگر فنی یا کاردانش هستید انتخاب واحدهای قبلی را حذف کنید و در گروه و کلاسهای عمومی آمده از سناد انتخاب واحد کنید چون این قضیه تازه هست ما هم نمی دانیم اگر انتخاب واحد قبلی بماند و دروس به دو زیر مجموعه گروه عمومی و کلاس عمومی تقسیم نگردد آیا واقعا مشکلی پیش خواهد آمد یا نه .
۹۵/۱۰/۰۲
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی