نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

یک نکته در مورد تغذیه از سناد

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ق.ظ

با سلام خدمت همکاران محترم

همکارانی که در هنگام دریافت مشخصات دانش آموزان از سناد در برنامه دانا با پیام رمز سناد معتبر نمی باشد یکبار دیگر رمز موجود در صفحه اول سناد را چک کنند این رمز عوض شده است امروز صبح برای مدرسه خودم این مورد بررسی می کردم دیدم رمز نسبت به چند روز قبل عوض شده است این مورد هم بررسی کنید
۹۵/۱۰/۰۴
نادر سبحانی

نظرات  (۴)

۰۵ دی ۹۶ ، ۰۹:۵۱ حمید علیدادی
سلام 
آیا عکس های موجود در سناد در سیستم دانش آموزی دریافت می شود؟؟
سلام
برای ثبت نام دی ماه در سناد وقتی کدملی را میزنم باید مشخصات سجلی را دستی وارد کنم  ایا برای همه همینطوره
اگه واقعا اینطوره که فاجعه است ممنون
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۳:۳۴ کوچکی نژاد
سلام
امروز میخواستم نمره وارد کنم، ارور داد که دوره باز دارین.خواستم دوره تابستان رو ببندم که سه دانش آموز رو گفت ناتمام دارن، بررسی کردم دیدم ثبت نام شدن ،بدون انتخاب واحد میخوام ثبت نامشون رو لغو کنم که دوره رو ببندم اما گزینه لغو ثبت نامشون فعال نیست، چکار باید بکنم?!
لطفا کمک کنید، نمیدونم چکار کنم،گیر افتادم
با سلام
درسیستم دانا برای پیش دانشگاهی کارت دانش آموزی را بدون عکس  می آورد لطفا راهنمایی کنید
با تشکر فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی