نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ
جناب سبحانی عزیز سلام .باعرض معذرت در موقعیت بسیار بدی قرار گرفته ام. تازه متوجه شده ام چندتا از دانش آموزان دیماه فارغ التحصیل نمی شوند. واین مشکل را من با ندانم کاری بوجود آورده ام. انتخاب واحدشان را در سال 93/94 اشتباه انجام دادم و آلان سیستم فارغ التحصیلشان نمیکند.(یک درس را با کد اشتباه انتخاب واحد کردم و چون جزء درو س اصلی است مازاد میزند.) ونمی خواهم کسی از این موضوع با خبر شود .چراکه جو بسیار بدی در منطقه حاکم شده.ابرویم در خطر است.خیلی گشتم تا بتوانم فایل اسکریپت 93/94 را پیدا کنم اما نشد عاجزانه تمنا میکنم  این فایل را  برایم ارسال کنید حتی حاضرم  برای دست بوسی حضوری خدمت برسم . باتشکر احمد ((احمد))

با سلام خدمت همکار محترم

((قبل ا ز هر کاری از سیستم خود یک ذخیره بگیرید و سپس اقدام به انجام دادن این کارها نمایید))

اولا این وبلاگ در جهت رفع مشکلات احتمالی همکاران راه اندازی شده است و هر کاری صورت می گیرد بر حسب وظیفه می باشد در مورد جمله آخری من خیلی ناراحت شدم اصلا انتظار چنین حرفی از هیچ کس ندارم چون من اطلاعات و تجربه این چند سال را منحصر به خودم نمی دانم و هر چه هست لطف خدا می باشد و بر حسب وظیفه شرعی در قبال تجربه هایم وظیفه ای دارم و آن نشر بی چشم و داشت انها می باشد پس من به حرف مولایم عمل می کنم که فرموده اند زکات علم نشر آن هست
در مورد مشکل شما فایل اسکریپت آن سال ندارم ولی فایل اسکریپت باز کردن سال 92 را دارم خودم کنجکاو شدم و در سیستم خودم انجام دادم عمل کرد بهتر است ابتدا فایل اسکریپت و همچنین نگارش 16/2 را داشته باشید فایل من اینجا جهت دانلود قرار می دهم نگارش 16/2 هم که در وبلاگ چند هفته پیش منتشر شده است ابتدا فایل اسکریپت دانلود و در هلپر سیستم خود اعمال می نمایید سپس وارد برنامه دانا می شوید از طریق فایل دانا(همان کیف خودمان) در هنگام ورود پیامی مبنی بر اینکه این مدرسه فاقد اطلاعات هست خواهد داد و از شما خواهد خواست که یک مورد انتخاب کنید شما مقابل دانا تیک زده و وارد برنامه خواهید شد در این حالت سیستم فاقد اطلاعات هست از منوی تسهیلات سال 93-92 را انتخاب خواهید کرد و در این حال سیستم شما در سال 93-92 هست از منوی سازماندهی و ثبت نام آغاز سالتحصیلی را اجرا و سال 94-93 را شروع کنید و از منوی تسهیلات سال 94-93 را انتخاب کنید حالا این سال با تمام امکاناتش در اختیار شما می باشد ولی بعضی منوها مثل ابطال ثبت نام با نگارش 17/1 غیر فعال می باشد پس از برنامه خارج شده و از طریق دانا (همان کیف) موجود در نگارش 16/2 وارد برنامه خواهید شد  شما حالا می توانید تغییرات لازم را انجام دهید و بعد از انجام تغییرات سال 94-93 را ببندید و برای این دانش آموزان انتقال بزنید سپس از سیستم خارج شده و ذخیره فعلی خود را بازیابی نمایید حالا در اینجا آن کدها را دریافت کنید امیدوارم به نتیجه مطلوب رسیده باشید جهت دانلود فایل روی عبارت زیر کلیک کنید
 
۹۵/۱۰/۱۲
نادر سبحانی

نظرات  (۳)

با عرض سلام و خداقوت
دانش آموزسوم متوسطه دوم  در ابتدای سال 96-95 ترک تحصیل کردو هیچ نمره ای برایش ثبت نشده . حالا که دفتر امتحانات میخوام چاپ کنم ناتمام میزنه با اینکه در خلاصه سوابق در قسمت نتیجه ترک تحصیل زده و درقسمت وضعیت تحصیلی نیز ترک تحصیل و در قسمت واحد گرفنه و قبولی هم هیچ عددی ثبت نشده . ممنونم اگه راهنماییم کنید.
با تشکر احمدی از سنندج

باسلام حضور محترم آقای سبحانی،خسته نباشید.درسیستم پیش دانشگاهی وقتی میخواهم گزارش انتخاب واحد بزنم پیام میدهد:( هیچ گزارشی مربوط به این سال ودوره وجود ندارد)درصورتیکه انتخاب واحدسال95-96 راکامل انجام داده ام !لطفا راهنمایی فرمایید
جناب سبحانی عزیز سلام. از بزرگواری شما ممنونم.تمام مراحل را طی کردم. ولی وقتی وارد دانا می شوم فقط و فقط دوره ضمن سال(91-90) است و نمیدانم چکار باید بکنم تا (94-93) راداشته باشم.بازهم متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی