نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ

سلام اگه به سوال من پاسخ بدین یک دنیا ممنون میشم به شدت توی تنگنا گیر کردم من برای استرالیا پذیرش گرفتم الان هم برای شنیه شب یعنی پس فردا بلیط دارم و همه ی مدارک هم کامله فقط چون هنوز در پیش دانشگاهی هستم از من یک گواهی اشتغال به تحصیل خواستن من توی مدرسه ی بزرگسال درس میخونم به من گفتن که چون هنوز ثبت نام برای نیمسال دوم شروع نشده نمیتونیم بهتون اشتغال به تحصیل بدیم سوالم اینه که ایا میشه از روی ثبت نامی که در نیم سال اول داشتم گواهی اشتغال به تحصیل صادر کرد؟((علی))


با سلام خدمت دوست عزیز

ضمن آرزوی موفقیت پیشاپیش برای شما دوست عزیز به اطلاع می رسانم صدور گواهی اشتغال صرفا از سناد امکان پذیر می باشد و فعلا در سناد نیمسال دوم آغاز نشده است و فعلا می توان برای نیمسال اول شما گواهی اشتغال به تحصیل داد و بازه زمانی این گواهی هم تا اواسط بهمن ماه می باشد ولی اگر مدیر بخواهد قانون دور برند و صرف همکاری با شما واینکه کار شما راه بیفتد برای نیمسال اول گواهی اشتغال به تحصیل بدهد و اینکه آیا این گواهی به درد شما خواهد خورد یا نه یک مسئله دیگری می باشد در این مورد می توانید از اداره خود نیز نهایت همکاری را بطلبید


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام و خدا قوت خدمت شما همکار گرامی دوتا دانش اموز پیش دانشگاهی دارم که  درمدرسه قبلی به صورت داوطلب ازاد بودن ولی دوتا از کتابها در مدرسه ما به صورت حضوری گرفتن مدرسه ما راه دور هست الان که فارغ التحصیل شدن در سامانه امین لیست فارغ التحصیلان که میگیرم این دونفر تو یه لیست جدا اورده و بالای لیست هم نوشته داوطلب ازاد در صورتی که من در سناد به صورت داوطلب ازاد ثبت نامشون نکردم ایا امکان داره اصلاح بشه و تو یه لیست بیاد و این دونفر لیست جدا نباشه لطفا راهنمایی بفرمایید ((صدیقه))



با سلام خدمت همکار محترم

قبلا در سیستم دانا در منوی ثبت نام و تعیین و پایه و رشته می شد نوع دانش آموز را تغییر داد که این مورد در نگارشهای اخیر غیر فعال گشته است و باید در سناد هنگام ثبت نام نوع دانش آموز را مشخص کنیم و اگر الان بخواهید این موارد از آخر به اول انجام بدهید فکر کنم به مشکل بر می خورید با مسئول امتحانات خود هماهنگ کنید که آیا در سیستم اداره این مورد قابل حل است یا نه؟؟؟؟


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باسلام وسپاس فراوان از پاسخگویی شما سرور گرامی.در مورد انتقال دانش آموزان آیا باید ازاین به بعد ازطریق سناد صورت گیرد؟!یعنی دیگر دردانا کد انتقال ودریافت انجام نمیشود؟سوال دیگر:ضریب نمره پایانی نوبت دوم که از6 به 4 تغییر یافته شامل تمام پایه ها میشود؟((م خوزستان -ایذه))


با سلام خدمت همکار محترم

در مطلب مربوطه گفتم که انتقال سناد اولین گام از انتقال دانش آموز می باشد و در این مرحله سوابق تحصیلی منتقل نمی گردد و برای اعمال سوابق تحصیلی فرد باید از کد انتقال استفاده نماییم .

ضرایب جدید که در آن پایانی از 6 به 4 تغییر پیدا کرده است برای دهم ها و یازدهم و دوازدهم ها می باشد و شامل دانش آموزانی که با نظام قبلی تحصیل می کنند نمی شود

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزاریم
۹۵/۱۱/۲۸
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی