نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

مواردی که بعد تعطیلات در نظر داشته باشیم

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ق.ظ

با سلام خدمت همکاران محترم

از امروز استارت کارهای خود را می زنیم :

-اگر ویروس کش سیستم تان به صورت اتوماتیک آپدیت می شود قبل از هر کاری سیستم خود را ویروس کشی کرده و سپس اقدام به فعالیتهای بعدی نمایید و اگر آپدیت نمی باشد ابتدا آپدیت کرده و سپس اقدام به ویروس کشی نمایید.

-سیستم های دانش آموزی را چک کرده و در صورت نیاز ارسال اطلاعات و گرفتن تاییدیه را انجام دهید .

-برای سال جدید از کلیه کدهای موجود ذخیره بگیرید.

-اگر از سال قبل لیستی از فعالیتهایی که قرار بود بعد از تعطیلات انجام بدهید تهیه کرده بودید مرور کرده و کارهای ثبت شده را به ترتیب اولویت انجام دهید.

-همکاران شاغل در دبیرستان و هنرستانها که دارای امتحانات نهایی می باشند پرونده دانش آموزان را مرور کرده و مشخصات آنها را با مشخصات موجود در سیستم چک نمایند تا در صورت مغایرت اصلاحات لازم تا قبل از ارسال اطلاعات به فاینال صورت گیرد.

-پرونده دانش آموزان را چک کرده تا عکس به تعداد مورد نیاز برای امتحانات در پرونده وجود داشته باشد.

-امکانات موجود در مدرسه را برای اجرای امتحانات خرداد برای حیطه کاری خود را چک نمایید و در صورت نیاز لیست مورد نیاز را تهیه و در اختیار مدیر قرار داده تا در اولین فرصت تهیه گردد.

-به یاد داشته باشیم اگر بعد امتحانات نوبت اول و یا بعد عید فردی ترک تحصیل کرده است برایش ترک تحصیلی درج نمی گردد.

-اگر در متوسطه اول(راهنمایی ) مشغول فعالیت هستید اطلاعیه شرکت پرگون که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است را  مد نظر داشته باشید 

((با توجه به اینکه در فرآیند هدایت تحصیلی  دانش آموزان پایه نهم نیاز ضروری به  مشخصات والدین (پدر و مادر)  این دانش آموزان وجود دارد، خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به تکمیل اطلاعات مذکور در سامانه سناد اقدام نمایید.))



۹۶/۰۱/۱۴
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی