نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ

سلام جناب سبحانی عزیز ((سیروس -خراسان جنوبی))
دانش آموزانی دارم محل صدور شناسنامه در سناد قائنات است ولی در شناسنامه قاینات است. آیا بعدها در صورت فارغ التحصلی مشکلی برایشان ایجاد میشود؟

 

با سلام خدمت همکار محترم

مشخصات موجود در سناد و برنامه دانا باید منطبق با شناسنامه باشد اگر در دبیرستان مشغول هستید سعی کنید این انطباق در برنامه دانا باشد چون فارغ التحصیلی بر اساس اطلاعات موجود در دانا صورت خواهد گرفت و این مغایرتها از منوی سوابق تحصیلی گزینه اصلاح مشخصات فردی به راحتی قابل رفع می باشد .

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باسلام وخسته نباشید وتبریک آغاز سال نو : طبق فرمایش شما (در مورد خطای کد 1056 در دانا )  من پایگاه جدیدی را برای  کد پیش دانشگاهی متفرقه ایجاد کردم ولی وقتی که  برنامه دانا باز میشود  قسمت تغدیه از سناد وجود ندارد . ما همچنان مشکل ثبت نام  برای نیم سال دوم را داریم لطفاً راهنمایی بیشتر ی در این مورد فرمایید تا مشکل اکثر مدارس حل شود . قبلا از زحمات شما نهایت تشکررا داریم. ((معاون اجرایی))

 

با سلام خدمت همکار محترم

اگر ایجاد پایگاه را با نگارش فعلی (18/3) انجام دهید و بروز آوری پایگاه را انجام دهید منوی تغذیه از سناد موجود خواهد بود منظور ما از ایجاد پایگاه با نگارش فعلی بود.

در ضمن یکی از همکاران می گفت برای تغذیه از سناد بزرگسال کافی است که برای کلیه ثبت نامی ها انتخاب واحد و کلاس بندی صورت گیرد در اینصورت در تغذیه از سناد مشکلی پیش نمی آید به یاد داشته باشید که نیازی نیست در سناد انتخاب واحد صحیح صورت گیرد ولی برای هر فردی که برای نیمسال دوم انجام داده اید یک انتخاب واحدی انجام دهید و این انتخاب واحدها هنگام از سناد به دانا منتقل نمی گردد و ثبت نامی ها فقط به دانا منتقل می گردند و در دانا انتخاب واحد مستقل صورت خواهد گرفت اگر از این مورد هم به نتیجه ای رسیدید ما را در جریان بگذارید.

۹۶/۰۱/۲۰
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی