نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵ ق.ظ

ببخشید نمیشه بدون گذراندن این مراحل و رفع خطاها ارسال ماهیانه به منطقه زد و دریافت تاییدیه کرد زمان قانونی سیستم داره تموم میشه((سحاب))

نگار18/7 را که گرفتم  برای سیستم متوسطه مشکلی نبود ولی در کارودانش و پیش دانشگاهی اسم همه را بجز افغانی ها در لیست خطا آورد خطای 1007  - البته کد ملی و دانش آموزیشان یکسان بود و در قسمت کد ملی در سناد    برای همگی صفر زده البته در هر دو سیستم  در اول لیست خطا یک دانش آموز  وجود دارد که  اول کد ملیش باید صفر باشد کد ملی و دانش آموزی  صفر اولش نیامده ولی در قسمت شماره شناسنامه صفر اول ثبت شده ممنون اگر راهنمایی کنید ((سحاب))



با سلام خدمت همکار محترم

برای این مشکل راه میان بری هست که امروز به صورت تصویری منتشر خواهم کرد

در مورد مشکل دوم بعد دریافت نگارش بروز اوری را انجام دهید به احتمال زیاد برای اتباع خطا نشان خواهد داد آنطور که شنیدیدم به وزارت اطلاع رسانی شده و منتظر نگارش جدید هستیم هر یک از همکاران در مورد اتباع تجربه دارد و در این مورد به مشکلی برنخورده است اطلاع رسانی لازم را صورت دهد


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باسلام وخسته نباشید.نگارش 16/2را از وبلاگتون گرفتم به همان روشی که فرموده بودید در پوشه آنرا باز کردم.وفتی دانا رو میخواهم باز کنم خطا میزند واصلا باز نمیشود!لطفا راهنمایی فرمایید.((م-خوزستان ایذه))


با سلام خدمت همکار محترم

قبل از اینکه از طریق نگارش وارد برنامه شوید با برنامه اصلی خود وارد دانا شده و از منوی تسهیلات دوره را به تابستان 95-94 تغییر دهید سپس از برنامه خارج شده و با برنامه کیف که در نگارش 16/2 هست وارد برنامه شوید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام خسته نباشید((رضایی))

محل تولد و صدور چند دانش آموز را عوض کردم ولی هنوز استعلام نشده است آیا الان تایید می شود ؟


با سلام خدمت همکار محترم
محل تولد و محل صدور جز مواردی می باشد که نیاز به استعلام نمی باشد و در لحظه ای که در سناد تغییر می دهید همان لحظه اعمال می گردد
۹۶/۰۲/۱۲
نادر سبحانی

نظرات  (۲۱)

با سلام و ارزوی سلامتی خدمت استاد محترم

دانش آموزی فروردین 99 به مدرسه ما منتقل شده پایه یازدهم متوسطه دوره دوم درسناد تمام مراحل رو انجام دادیم در دانا هم باید از طریق کد انتقال مشخصات دانش آموز رو بگیریم و در قسمت ورود نمرات انفرادی نمرات نوبت اول رو ثبت کنیم حالا سوالم بعده اینه که این دانش آموز در مدرسه مقصد دروس اختیاری هنر دادن ولی مدرسه ما دروس اختیاری برای پایه یازدهم کارگاه دادیم حالا باید چیکار کنم

باسلام وخسته نباشید

برای نیمسال اول (متوسطه دوره دوم روزانه)باید ارسال به امین داشته باشیم .ممنون از زحمات شما بزرگوار

باسلام خدمت استادگرامی جناب آقای صبحانی

سالهای گذشته درسیتم های بزگسالان ،اگردانش آموزی دردرس کارورزی کمبود داشت با ارائه دروس اختیاری مشکل حل می شد ولی درسیتم امین جدید با این حال که درسیتم دانا ویااداره دردرس مربوطه معاف می زنیم ودروس اخیاری رانیز ارئه دادیم بازدوباره دردرس کارورزی کمبود می زند لذادانش آموز فارغ التحیل نمی شود خواهشمند است راهنمایی بفرمایید با تشکر

ضمن سلام خدمت استاد گرامی 

درمدرسه ما هم درکاردانش وهم درهنرستان فنی برای کلاسهای یازدهم درس کارورزی را درتابستان 98-97ارائه نمودیم ولی درحال حاضر درسناد هردومدرسه برای کلاسهای دوازدهم ها درس کارورزی راسیستم ارائه نموده است واجازه حذف آن را نیز نمی دهم لطفاً درصورت امکان راهنمایی بفرمایید.

۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۰:۲۲ پارس اباد

باسلام وخسته نباشید

استاد به خدا هرکاری کردم باز خطای 1008 نشون میده (متوسطه دوره اول) نگارش هم دریافت کردم موقع ورود تیک روتین هم می زنم بروز آوری هم کردم ولی موقع دریافت باز خطا نشون میده .خطای 1008(برای این مدرسه مشخصات دانش آموزان ثبت نشده است و پایه رو نامشخص نشون میده یعنی جلوی خطا نوشته) .

۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۰:۳۱ پارس اباد

باسلام وخسته نباشید

امروز طبق فرمایشات شما نگارش جدید رو در متوسطه اول دریافت کردم و بروز اوری رو هم انجام دادم ولی موقع دریافت از سناد این خطا رو نشون داد(برای این مدرسه مشخصات دانش آموزان ثبت نشده است )واطلاعات دریافت نشد اگه میشه راهنمایی بفرمایین .ممنون

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرامی

جناب آقای صبحانی ماتعدادی ازدانش آموزان پایه یازدهم رادرهنرستان فنی  بعدازنوبت اول ترک تحصیل زده ایم وبه اشتباه درتابستان 98-97 انتخاب واحد شده اند ونمره 98 وارد شده است درحال حاضر دردفترآمار ترک تحصیل می زند ولی دردفتر امتحانات ترک تحصیل نمی زند وسیستم سناد نیز اجازه تغییرنمره ویا حذف دانش آموز درتابستان را نمی دهد لطفاً راهنمایی بفرمایید با تشکر

۱۳ آذر ۹۸ ، ۰۸:۲۳ پارس اباد

باسلام وخسته نباشید

استاد محترم دیگه چیزی به امتحانات نوبت اول نمونده و هنوز تکلیف متوسطه دوره اول معلوم نیست چیکار کنیم راهنمایی بفرمایید ممنون

سلام استاد گرامی چندروزپیش پیامی تحت عنوان اینکه دانش آموزی ازاستان دیگری به شهرماآمده ولی رشته آن درمبدا نیست فرموده بودین که با کمسیون خاص منطقه حل می شود ولی بااینکه کمسیون رای داده ٰدرموقع ثبت نام پیام پایه ورشته مجاز یافت نشد می دهد لطفاً مراحل ثبت نام درسناد را برام توضیح دهید با تشکر

باسلام وخسته نباشید

اگه امکان داره نحوه شروع سالتحصیلی جدیدمتوسطه دوره اول راهم توضیح بدین .ممنون از زحمات شما بزرگوار

با سلام وخسته نباشید

 

در سناد دوره متوسطه دوم (نظری) و دوره متوسطه اول لازم هست که نام دبیر را بنویسیم ممنون.

باسلام وخسته نباشید 

استاد محترم دانش آموزی داریم یازدهم تجربی که به دوازدهم انسانی درخواست تغییر رشته داده البته من هیچ کاری در سناد انجام ندادم اداره خودش فرم داده و ایشون هم آوردن و مدیر امضا کردن و دروس تغییر رشته رو در مدرسه دیگر امتحان خواهند دادو چون مدرسه ما دوازدهم انسانی نداره برا ادامه تحصیل به مدرسه دیگر خواهند رفت حالا من الان باید از کجا شروع کنم کدوم قسمت ثبت نام کنم من باید نمرات رو در سناد ثبت کنم یا نه مدرسه ی که اونجا امتحان خواهد داد ارسال به امین رو من باید انجام بدم کلا نمی دونم باید چیکار کنم تورو خدا راهنمایی کنیدمراحل ثبت نام رو بگین

 

 

با سلام و آرزوی تندرستی،به استحضار می رساند که نگارش 24/1 اجازه ارسال دروس مردودین به سامانه سناد را می دهد .این بدان معنی است که دوره تابستانی رو می توانیم شروع کنیم .در صورت ارسال اطلاعات ،آیا می توانیم سال و دوره ضمن سال 98-97 رو ببندیم ؟یا اینکه اکنون لازم نیست؟
۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۲ عبداله نوروزی
با سلام و آرزوی تندرستی،آیا دوره تابستانی 98 برروی سامانه سناد آغاز شده است ؟ضمنا"در ارسال مردودین از دانا باید تامل کرد !!!زیرا نمرات مردودی و دانش آموزان مردود اصلا" با کارنامه های دانا و سامانه ی امین همخوانی ندارد.یکی هم اینکه برروی سیستم دانا دو نوع کارنامه استخراج می شود، بابروزرسانی از منابع داخلی دانا یک نوع کارنامه که (برخی از دانش آموزان رو در دروسی تجدید)،اما بدون بروز رسانی:( کارنامه ها با سامانه امین کاملا" مطابقت دارد).تحت این شرایط ارسال اطلاعات از دانا به سایر سامانه ها نیز امکان اشتباه و خطا رو خواهد داشت.لطفا" راهنمایی بفرمایید.
با سلام وخسته نباشید

استاد ما برا فارغ التحصیل (پایه دوازدهم ) هیچ کار انجام ندادیم فقط از فاینال دریافت کردم و محاسبه کارنامه والسلام منتظر شما هستم چون شما خیلی جامع وکامل توضیح میدین تورو خدا دیر نشه یه کم استرس دارم بقیه همکارا می گن ما فارغ التحصیلی رو تموم کردیم ولی من منتظر شما هستم چون توضیحات شما خیلی واضحه.ممنون
با سلام وخسته نباشید

اگه میشه مراحل ارسال اطلاعات پایه دوازدهم رو  به امین ازسیر تا پیاز با تصویربرامون بگین یعنی چه مراحلی رو در دانا انجام بدیم تا امین ،در ضمن استاد وقتی اطلاعات فارغ التحصیلان رو ارسال می کنیم اطلاعات پایه دهم ویازدهم هم ارسال میشه .ممنون از راهنماییهاتون
با سلام وخسته نباشید

اگه میشه شرایط تبصره پایه دوازدهم رو بگین ممنون
با سلام وخسته نباشید

کارنامه خرداد ماه از برنامه دانا غیر قابل استناد نشان می دهد از یکی دو مدرسه پرسیدم گفتن کارنامه ما همچین گزینه ای نیست بروز آوری هم کردم ولی کارنامه باز هم ،همون گزینه هست اگه میشه راهنمایی بفرمایین (مدرسه ما نظری متوسطه دوره دوم هست
با سلام وخسته نباشید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

استاد الان تکلیف سامانه امین چی هست چون قبلا ارسال اطلاعات شده محاسبه کارنامه کلی هم انجام شده با این نگارشهای جدید و 2 نمره ای شده درس تربیت بدنی دوباره باید ارسال انجام بدیم چون الان سامانه امین نمره تربیت بدنی همون با نمره مستمر هست .نمی دونم آقای سبحانی اگه راهنماییهای شما نبود ما چیکار می کردیم خدا شما را حفظ کندسایه تون همیشه بالا سر خانوادتون باشه انشاالله.
با سلام وخسته نباشید
جناب سبحانی منطقه ما فعلا چنین بخشنامه ای نیومده بعد از خواندن مطالب شما سامانه امین رو بررسی کردم اسامی دانش آموزان بود ولی خبری ازنمره نبود با مسئول منطقه هم تماس گرفتم ولی جواب نگرفتم شما می فرمایید من چیکار کنم دوباره ارسال اطلاعات انجام بدم بعد مراحلی شما فرمودین یا نه منتظر باشم ببینم منطقه خودمون بخشنامه می کنن در ضمن من با یه مدرسه تماس گرفتم گفتن علاوه براسامی نمره هم هست
سلام
من در دریافت اسامی دانش آموزان از سناد با کد خطای 1044 ( در تعریف یکی از درس گروههای بزرگسال کد درس نا معتبر وجود دارد ) روبرو می شوم و نمی توانم اسامی را دریافت کنم .لطفا راهنمایی کنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی