نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

یادآوری چند نکته

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۵ ب.ظ

با سلام خدمت همکاران محترم

با توجه به اینکه توفیقی نصیب اینجانب شد تا بتوانیم به پابوس امام هشتم برویم تا 22 تیر ماه در مشهدالرضا هستیم و تا 22 تیر ماه از پاسخگویی سوالات شما بزرگواران شرمنده خواهیم بود به نیابت از همه شما بزرگواران به لطف همه همکاران محترم نائب الزیاره همه شما خواهیم بود و مثل همیشه محتاج دعای تک تک شما عزیزان خواهم بود به لطف جمع صمیمی که به لطف دنیای مجازی ایجاد کرده ایم دو رکعت نماز شکر خواهم خواند و از خداوند منان سلامتی و سربلندی و عزت و موفقیت تک تک شما عزیزان را خواهم خواست .

در این مدتی که نیستم مطالبی جهت یادآوری و رعایت توسط همکاران اعلام می نمایم:

-اگر فردی خواستار انتقال از مدرسه شما شد پرونده فرد را تحویل بدهید ولی در سیستم دانش آموزی برایش کد انتقال ندهید و کد انتقال برای بعد مهر ماه که دوره های جاری بسته خواهد شد موکول نمایید جهت سهولت اولیای دانش آموزان تلفن مدرسه را در اختیار آنها قرار دهید تا در آن زمان تلفنی نیز کد انتقال را از شما تحویل گیرند.

-برای افراد منتقلی در سناد هیچ کاری  اعم از ترک تحصیل یا انجام فرآیند انتقال یا زدن تحویل پرونده را انجام نخواهید داد

-اگر فردی خواستار انتقال برون استانی می باشد به همراه پرونده گواهی اشتغال به تحصیل نیز از سناد برایش بدهید و بگویید که مدارک جهت تایید به آموزش و پرورش منطقه رفته تا بعدا دچار مشکل نگردند .

-برای دانش آموزانی که دارای دروس نهایی می باشند و در خرداد فارغ التحصیل نشده اند اگر در شهر خود پایگاه تابستانی برای برخی دروس دارید انها را تشویق به شرکت در این پایگاهها کنید تا نمره مستمری از آنجا اورده تا شرایط قبولی در شهریور برایشان راحت تر شود.

-برای دانش اموزان که دارای دروس نهایی هستند قوانین تبصره را برایشان توضیح دهید تا دانش آموز از این بخشنامه به نحو احسن استفاده نماید.

-برای انتخاب واحد تابستان به هیچ وجه خودتان از جانب دانش آموز انتخاب واحد نکنید و در فرمهای مخصوص دانش آموز دروس انتخاب و امضا کند تا بعدا مسئولیتی متوجه شما نشود.

-اگر دانش آموز ترمیم نمره دارید به یاد داشته باشید که آزمون ترمیم نمره در منطقه ای خواهد بود که دانش آموز در آن منطقه فارغ التحصیل گشته است و در منطقه دیگر حق شرکت در این آزمون را ندارد.

-پرونده دانش آموزان واحد مانده دروس نهایی محض احتیاط بررسی کنید که به تعداد کافی عکس داشته باشند.


اگر سوالی بود در گروه تلگرامی خواهم بود و هر روز به تلگرام سر خواهم زد  محتاج دعای شما بزرگواران هستیم و در این مدت مواظب خودتان و خوبیهاتون و خانواده هاتون و جمع صمیمی تان باشید



۹۶/۰۴/۰۸
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی