نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۱۱ ب.ظ

یک نکته: همکاران محترم دانش آموزان نهم که برای تعیین رشته مجدد امتحان می دهند به یاد داشته باشید که این نمرات در نمرات شهریور ماه برنامه راهنمایی وارد نخواهد شد پس از وارد کردن این نمرات در برنامه دانش آموزی جدا خودداری نموده و منتظر اطلاعیه های صادره در این مورد باشید


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام جناب سبحانی
دانش آموزان تغییر رشته را در سناد ثبت نام کردم وفناوری اداره آن راتایید نموده است  ومقع دریافت در سیتم دانا در دوره تابستانی دریافت نمی شود  وعبارت(دانش آموزی در مدرسه سال ونوبت اعلامی یافت نشد) می آید اما در دوره ضمن سال می توان آن را دریافت نمود آیا در دوره ضمن سال دریافت کنیم درست است یا دوره تابستان باتشکر ((مهدی-از دیواندره))


با سلام خدمت همکار محترم

برای دریافت ثبت نام تغییر رشته در تابستان ابتدا این فرد باید برای تابستان ثبت نام شود و در دانا دریافت شود و این فرد برای دوره تابستان دانا فعال شناخته شود سپس ثبت نام تغییر رشته اش قابل دریافت خواهد بود.

همکار محترم  از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باسلام ((ستوده))
من یه نفر از دانش اموزان دهم تجربی را یه درس که در خرداد نمره قبولی اورده بوده در تابستان نتخاب واحد نموده ام الن امکان حذف واضفه نیست ه کنم


با سلام خدمت همکار محترم

با استفاده از نگارش 16/2 این دروس حذف کنید در آرشیو مطالب وبلاگ نحوه استفاده از این نگارش منتشر شده است


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همکار محترم خانم گودرزی مورد شما در حال بررسی می باشد محاسبه کارنامه را دوباره اجرا کرده ام منتظر پایان محاسبه هستم نتیجه را اعلام خواهم کرد
۹۶/۰۶/۰۴
نادر سبحانی

نظرات  (۳)

۰۵ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۵۹ م.خوزستان-ایذه
باسلام،من امروز اسامی دانش آموزان تابستانی رابا همان نگارش19/9 در دانا دریافت کردم وانتخاب واحد هم انجام دادم.فقط مشکلم همان دانش آموز است که صبح خدمتتان عرض کردم.اگر کدها ورمز سناد را بفرستم ایا مشکلی نیست که در معرض دیدقراربگیرد؟لطفا راهنمایی کنید چطور بفرستم که فقط خودتان رویت فرمایید؟
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۶ م:خوزستان-ایذه
باسلام وخدا قوت اساسی به جناب آقای سبحانی...یه دانش آموز دهمی را برای ثبت نام دوره تابستانه  به دلایلی یادم رفت ثببت کنم!الان هرچه میخواهم این دانش آموز را ثبت نام کنم کد ملیش را که میزنم پیام میدهد موردی یافت نشد!؟درصورتیکه جزء دانش آموزان خودمان میباشد ودر پایه یازدهم هم ثبت نام شده.لطفا راهنمایی فرمایید
با عرض سلام و وقت بخیر.
جهت عکس دار کردن مدارک صادره از سامانه امین، آیا می توان اکنون اقدام کرد؟
اگر بله همان فایلی که یک ماه پیش ارسال کردم را پیدا کنم و به امین ارسال کنم؟
یا می توان از برنامه دانا خروجی جدید گرفت و به امین ارسال کرد؟
با تشکر از پاسخگویی شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی