نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ب.ظ
 شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت: 19:27 توسط:تربتی
باسلام و احترام
ناحیه ما در خصوص انتخاب واحد دهم نظری بخشنامه کرده موقع انتخاب واحد در سناد همه را غیرحضوری بزنید.
و برای فنی حرفه ای از هر سه گزینه حضوری، غیر حضوری و مهمان در مدرسه دیگر استفاده کنید.نظر شما چیست؟ با تشکر

 

با سلام خدمت همکار محترم

وقتی در منطقه ای برای درسی پایگاه تابستانی ایجاد نشده است این درس به صورت غیر حضوری خواهد بود و در مورد فنی حرفه ای که گفته اند از هر سه گزینه استفاده نمایید نمی توان شانسی برای هر درسی یک گروهی تعریف کرد اگر برای درسی کلاسی تشکیل نشده است غیر حضوری و اگر کلاسی در خود مدرسه تشکیل شده است حضوری و اگر فرد برای حضور در کلاس یک درسی به مدرسه دیگر رفته است مهمان محسوب می شود و هر گزینه شرایط خودش را دارد

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اوایل مهر پارسال برای دهمی ها انتخاب واحد کردم، انضباط رو با کد متوسطه قدیم گرفتیم. ولی باید با کد 14000 می گرفتم. من تلاش کردم درستش کنم نتونستم. چه راهی رو پیشنهاد می کنید. متشکرم((حسین))

 

با سلام خدمت همکار محترم

کد انضباط که در اوایل 14000بود با دریافت نگارشهای جدید و انجام عملیات دریافت دروس و رشته از سناد این کد اتوماتیک وار به 7991 تبدیل شد شما هم بهتر است نگارش خود را بروز کرده و بروزآوری پایگاه کرده و دریافت دروس و رشته از سناد را انجام دهید

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرامی من دانش آموزان مردودی رادر سناد  ثبت نام کردم سپس در دانا انتقال دادم و شروع به انتخاب واحد.  کردم سپس نمرات آنها رادر دانا درج کردم و نگارش جدید رااعما ل نکردم هم برای دهم نظری کارودانش الان انتخاب واحد ترم تابستان را حذف کنم ممنون میشم که راهنمایی کنید
 ((هاشمی-ترکمنچای))
 
با سلام خدمت همکار محترم
ما در  دبیرستان دانش آموز مردودی نداریم و اگر با نگارشهای قبلی انتخاب واحد کرده اید توصیه من این هست که بر اساس نگارش 20/2 پیش بروید تا بعدا به مشکلی برنخورید این فقط یک توصیه هست و شاید هم بعدا مشکلی پیش نیاورد ولی ما تا زمانی که یکبار پایه دوازده را تجربه نکنیم با اطمینان نمی توانیم مطلبی را بیان نماییم
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آقای سبحانی سلام. از پیش از ظهر که سوالم را حضورتان ارسال کردم تا الان که ساعت هشت و نیم شبه شاید 20بار به وبلاگتون سر زدم تا ببینم کی جوابمو می دید اما الان با کمال ناباوری دیدم سوالم بین سوالات نیست. نمی دونم سوالم ارسال نشده یا شما سرتون خیلی شلوغه؟ سوالم در خصوص دهم نظری ها بود که در سناد "مهمان در مدرسه دیگر " انتخاب واحد می شوند. آیا باید برای آنها ثبت کلاس هم کرد. اگر بله آیا حضوری؟ و اینکه من یک بار کلاس حضوری برایشان ثبت کردم ولی زمان دریافت در دانا اخطار داد و انتخاب واحد و اسامی را در لیست ریزنمرات نشان نمی دهد. و یک بار هیچ کلاسی برایشان ثبت نکردم و دریافت نمودم این بار اخطاری نداد ولی انتخاب واحد و اسامی را در ریزنمرات دانا نشان نمی دهد. لطفا مرا هم راهنمایی بفرمایید. باتشکر . ((صادق از اصفهان))

با سلام خدمت همکار محترم
مورد شما را دیدم منتهی برای تست کردنش باید در سیستم منزل امتحان کنم که آیا گزینه مهمان که در سناد قرار گرفته است آیا در دانا نیز اعمال شده است و دریافت می گردد یا نه ؟؟؟ متاسفانه امروز دریافت از سناد کدهای موجود در منزل خطای 1006 می دهد و تا این لحظه موفق به دریافت و تست این مورد نشده ام به محض اطلاع از این موضوع اطلاع رسانی خواهم کرد
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
باسلام خدمت استاد گرامی ((مجدمی))
خواستم سوال کنم که از نظر قانون یک مهارت در کاردانش باید 2 ترم یا 3 ترم (به غیر از تابستان) پاس شود در ضمن این دانش آموز تغییر رشته از سوم انسانی به رشته کامپیوتر کاردانش یعنی فقط مهارت دارد و چند درس از رشته کامپیوتر که میتوانیم آن را در دو ترم فارغ التحصیل کنیم باتشکر


با سلام خدمت همکار محترم
مهارتهای کاردانش برخی در یک سال و برخی در دو سال ارائه می شوند مطالب شما را زیاد متوجه نشدم و اینکه در دو ترم فارغ التحصیل شود منظورتان چی بوده است هر فردی در هر مقطعی یکبار می تواند فارغ التحصیل گردد.
۹۶/۰۶/۲۵
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۶:۱۳ علی جلیلیان از ایلام
سلام جناب سبحانی خدا قوت
سوالم اینه
خطای 1006 برطرف کنم
سوال دوم: میخوام کارنامه تابستان در دانا بگیرم اسامی دانش اموزان پایه دهم بلا نمیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی