نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۴۹ ب.ظ
  یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت: 12:15 توسط:احمدی
سلام خدمت همکار عزیز
طبق آنچه فرموده بودیدبا استفاده از نگارش16.2انتخاب واحد و درس وگروههارو حذف کردم
والان در دسکتاب خود دو تا کیف دانا دارم یکی همون نگارش 16.2که اصلاحات انجام دادم دیگری هم نگارش 20.2ولی نمیدونیم ادامه کارمون رو با کدوم انجام بدیم من که بعد از حذف
انتخاب واحد دوباره با نگارش 20.2نتونستم اطلاعات رو از سناد دریافت کنم اگه هم بخوایم باهمون نگارش16.2ادامه بدم موقع دریافت نگارش میگه نگارش جدیدی موجود نیست
باتشکر


با سلام خدمت همکار محترم

من در مطلب مربوطه تاکید کرده بودم که نگارش 16/2 را در داخل یک پوشه قرار دهید و به هیچ وجه به دسکتاپ منتقل ننمایید از این نگارش فقط برای حذف درس و گروههای ایجاد شده استفاده خواهید کرد و بجز این هیچ کاری نخواهید داشت کلیه مراحل انتخاب واحد و انتقال از سناد به دانا با نگارش 20/2 خواهد شد در مطالعه مطالب منتشر شده خواهشمندم روی تک تک کلمات حساس باشید در اینجا جمله یا کلمه اضافی وجود ندارد و هر کلمه به دلیل حساسیت نوشته شده است


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام جناب سبحانی،اون مشکلی که گفتم حل شد.ودر دانا ازطریق نگارش16/2همه انتخاب واحد و... را حذف کردم.اما بعداز تمام این مراحل که دوباره دانش آموزان را از سناد دریافت کردم باز هردرسی با دو شماره گروه اومده(مثلا درس فیزیک1 یه بار باگروه998 هست هم با گروه658355!دوباره لیستها بدون نام هستند نمره هم نمیشود وارد کرد!؟اما انتخاب واحدها درسته!چه باید کرد؟((م خوزستان ایذه))


با سلام خدمت همکار محترم

 شما در سناد ثبت نام تابستان را چک کنید که این افراد ثبت نام شده باشند و همچینن لیست دانش آموزان مردودی را مشاهده نمایید که دروس مورد نظر نارنجی باقی نمانده باشد و از مدیریت دوره تابستان همان دروس چک کنید که اسم این دانش آموزان آنجا باشد اگر دوباره دریافت کردید و دریافت نشد یکبار چاپ کارنامه را اجرا و در مرحله آخر چاپ نکن و یکبار دیگر ارسال دروس مردودی به سناد را بنمایید و در سناد دوباره انتخاب واحد کنید در ضمن دروس 998 با نگار ش 16/2 حذف نمایید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام چگونه می توان اسم دانش آموز در سناد را تصحیح کرد؟((مرتضی))

با سلام خدمت همکار محترم
این مطلب در یک پست جداگانه منتشر خواهم کرد

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام لطفا آدرس تلگرامتان را بفرمایید((P.T))

با سلام خدمت همکار محترم
ای دی تلگرام بنده nadersobhany@ می باشد

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام((کوچکی نژاد رشت))
مشکل من طریقه استفاده از نگارش 16.2 هست. بااینکه سال رو به تابستان 94_95 میبرم اما باز وقت ورود خطا میده که شما با نگارش بالاتر وارد شده اید.مشکل از چی هست و چطور باید برطرفش کنم.
من قبلا از این نگارش استفاده کرده بودم اما الان اجازه نمیده.


با سلام خدمت همکار محترم
اگر از تسهیلات دوره تابستانی روزانه 95-94 انتخاب کرده باشید بطوریکه در وسط صفحه دوره تابستان 95-94 دیده شود مطمئنا خطا نخواهد داد
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم
۹۶/۰۶/۲۶
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی