نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۳۲ ب.ظ
 سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت: 10:11 توسط:بیگدلی زنجان
با عرض سلام وادب
ابتدا از بیان اشتباه نگارش سوال دیروزم عذر خواهی می کنم
آقای سبحانی میدانم وقت نمی کنید با این حجم بالای سوالات یک بار دیگر سوال دیروزم را مطالعه بفرمایید من منظورم را اشتباه بیان کردم وگرنه منظورم این نبود که شما پیشنهاد کردید با کد گروه 998 کارکنیم.
راهنماییهای ارزنده شما برای همه روشن است ومطالب منتشر شده نیز در وبلاگ موجود.
مطلب منتشر شده شما بزرگوار این بود در این نظام آموزشی معلوم نیست در دوازدهم در فارغ التحصیلی با کد 998 برای دانش آموزان مشکلی پیش آید یا نه؟واین یک پیشنهاد است نه توصیه هر کس با کد گروه 998 کار کرده اگـــــــــــر مایل است با نگارش 2-16 آن راحذف وباکد 6 رقمی کا رکند.
من خودم با کد گروه 998 کار کرده بودم وهنگام مراجعه به وبلاگ شما متوجه مطلب شدم ونگارش 2-16 را دانلود کردم وکارهایی که با کد 998 انجام داده بودم حذف کردم ودر آخر کار هنگام بررسی درس گروهها 10 نفر از دانش آموزان را بدون انتخاب واحد نشان میداد ومن سناد را چک کردم واین دانش آموزان اتخاب واحد شده اند درضمن در نگارش 3-20 این خطا را نشا نمیداد
سوالم این است آیا من دوباره در دانا برای اینها انتخاب واحد کنم؟یا هنگام دریافت از سناد حل می شود؟
آیا من در دانا باید برای تابستان مثل قبل شروع دوره کنم وکارهای انتخاب واحد ودرس گروهها را انجام دهم
لطفا راهنمایی کنید
آیا برای انتخاب واحد این دانش آموزان باید از نگارش 2-16 وارد برنامه مدرسه شویم وانتخاب واحد کنم ؟
صمیمانه از راهنمایهای ارزنده شما سپاسگذارم.
  سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت: 11:22 توسط:بیگدلی زنجان
با عرض سلام مجدد
آقای سبحانی سوالی در مورد سناد دارم من موقع ثبت نام دانش آموزان وانتخاب واحد برای درس اقتصاد دهم تعریف نکردم والان نمی دانم یکی از دانش آموزانم که تغییر رشته بوده چگونه برایش درس اقتصاد را درسناد تعریف کنم
سوال دیگر اینکه این دانش آموز تغییر رشته را در درس علوم وفنون وجامعه ومنطق نیزدر سناد نامش را نمی آورد ولی آنهایی که افتادند را می آورد
با تشکر فراوان



با سلام خدمت همکار محترم

در مورد مطلبی که بیان فرمودید بنا به مسئولیتی که تک تک نوشته ای این وبلاگ برای من دارد برای هر یک از کلمات نهایت دقت را دارم که مبادا همکاری با اشتباه من کاری کند  و به مشکل بیفتد و من را مقصر بداند اگر مطلبی هم منتشر کرده و بعدا خودم یا با تذکر همکاران به اشتباه بودن مطلب پی بردم فورا در وبلاگ اصلاحیه آن را منتشر می کنم

در مورد سوال اول اگر قصد انجام کار بر اساس سناد و نگارش دارید باید کلیه کدها شش رقمی باشد و اگر با 998 انجام داده اید من نه تایید و نه ردش می کنم ولی اگر قصد اصلاح داشته باشید با نگارش 16/2 کلیه 998 را حذف و اگر از سناد دریافت کنید کلیه دروس افتاده به همراه دانش آموز منتقل می گردد .

در مورد سوال دوم درس اقتصاد که اشاره کرده اید مربوط به دروس تغییر رشته می باشد یا نه؟؟؟اگر مربوط به دروس تغییر رشته باشد دروس تغییر رشته نه در سناد و نه در دانا معرفی می گردد بلکه در منوی انتخاب واحد از قسمت انتخاب واحد دروس رشته تغییر رشته مشاهده و شما فقط جلو دروسی که شامل آزمون تغییر رشته است تیک می زنید و اگر این درس جز دروس افتاده فرد می باشد که به همراه دروس تغییر رشته این دروس هم می خواهد امتحان دهد اگر از سناد منتقل نمی گردد به منزله این هست که این فرد در سناد برای این درس قبول محسوب می گردد چون در نگارش اخیر که دریافت کردیم تغییراتی در نمرات نهایی بوجود آمد به طوری که برخی دروس قبولی مردود و برخی دروس مردودی قبول نشان داده شد اگر چنین است ببینید در نگارش اخیر این فرد قبول یا مردود است اگر مردود است دوباره ارسال مردودین به سناد کنید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باسلام وخسته نباشید.2سوال حضورتان داشتم:1-آیا انتخاب واحد چهارم را درسناد خود به خود انجام میشود یا خودمان باید انجام دهیم؟اگر خودمان چگونه؟2-این چند روز اینقدر کارداشتم که از ارسال اطلاعات به منطقه غافل شدم،امروز میخواستم ارسال اطلاعات کنم خطای کد دانش آموز میداد.متوجه شدم مربوط به دانش آموزیست که نام خانوادگیش عوض شده وجلوی نام خود وپدرش واژه سید آمده که استعلام کرده ام به اداره ثبت هنوز جواب نیامده.نام قبلی وفعلی هردو بایک کد بود که نام جدید را جایگزین کردم،اما بازهم موفق به ارسال اطلاعات نشدم!خیلی هم کار دارم ومراجعه کننده دارم.سیستم دبیرستان هم باز نمیشود!لطفا طبق معمول راهنمایی فرمایید چکار کنم؟((م خوزستان ایذه))


با سلام خدمت همکار محترم

دروس پیش دانشگاهی در سناد اتوماتیک وار اضافه شده است و در مورد ارسال اطلاعات به منطقه ربطی به موارد گفته شده ندارد و این روزها به علت بروز رسانی سناد و نقص نگارش ارسال اطلاعات با مشکلاتی روبرو شده است که امید است در چند روز آینده برطرف گردد

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام در ادامه سوال قبلی (خطای استفاده کاربر) در سناد ((مدنی-آذرشهر))

یکی از دانش آموزان با اینکه اسمش د لیست کلاس هست ولی در لیست کلی اسمش نمیومد
موقع استفاده از ثبت نام جدید و همچنین وارد کردن کد ملی دبیران این خطا رو نشون میدهد .


با سلام خدمت همکار محترم
فردی که در لیست کلاس باشد ولی در لیست کلی نیاید بررسی کنید که آیا منتظر استعلام ثبت احوال هست یا نه ؟؟؟معمولا افرادی که منتظر تایید ثبت احوال هستند در دفتر امار و لیست نمی آیند .
.در مورد سوال دوم این مشکلات این روزها خیلی عادی هستند و مربوط به نواقص سنادیها هست در فواصل زمانی مختلف به سناد سر بزنید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

۹۶/۰۸/۰۲
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی