نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

1000روزه شدیم

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ق.ظ

با سلام خدمت همکاران محترم

امروز 24 بهمن ماه بلاگ 1000 روزه شد و این یعنی هزار روز است که من دوستانی مثل شما دارم و هزار روز است که هر روز و هر ثانیه برای نوشتن مطلبی برای شما ثانیه شماری می کنم الان هزار روز است که از جایی که نمی شناسم و از قلبی که هیچ آشنایی با آن ندارم  دعایی نصیبم می گردد امروز هزارمین روز است که بخاطر  داشتن تک تکتان سعادت را حس می کنم اگر همراهی شما نبود در اویل راه اندازی وبلاگ تعطیل می شد ولی این وبلاگ به لطف اعتباری که از شما بزرگواران گرفته است به هزارمین روز تولیدش رسید از همکاران محترم سنجش-مدیران محترم مدارس -معاونین اجرایی مدارس اولیای زحمت کش و حتی در کمال ناباوری دانش آموزان محترم مهمانان این وبلاگ هستند  به خودم می بالم و هر روز هزار بار خدا را شکر می کنم که چنین سعادتی نصیبم کرد تا در خدمت شما بزرگواران باشم از اینکه می توانم به سخن گهر بار مولایم  که ذکات علم نشر آن هست جامه عمل بپوشانم خوشحالم  و از خداوند می خواهم تا لحظه ای که توان نوشتن داشته باشم این خدمت به همکاران را از من دریغ نفرماید شادی ها و غم ها و گرفتاری ها  گشت و گذار و سختی و مشقت کار مانع نوشتن من نشده اند این گذر زمان حقی بر گردن من ایجاد کرده است و احساس می کنم همکاری منتظر انتشار مطلبی یا منتظر پاسخ سوالش هست پس بر من واجب شده است که هر کاری داشته باشم باید برای تداوم وبلاگ قسمتی از وقتم را صرف این کار کنم کمبودهایمان را به بزرگواریتان ببخشید و با نظرات سازنده و تجربیات ارزنده تان در پربار شدن این وبلاگ ما را یاری فرمایید برای تک تک شما بزرگواران و خانواده محترمتان آرزوی موفقیت و کامیابی و سعادت آرزومندم


۹۶/۱۱/۲۴
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی