نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

جهش تحصیلی در متوسطه دوم

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۴۴ ب.ظ

با سلام خدمت همکاران محترم

جهش تحصیلی در متوسطه دوم همانند دوره ابتدایی و راهنمایی برای دانش آموزان ساعی وجود دارد صدور مجوز برای شرکت در آزمون جهش تحصیلی برای این مورد از اختیارات کمیسیون خاص استان می باشد که در تصویر زیر عین عبارت را مشاهده می فرمایید

برای شرکت در آزمون دو شرط اولیه وجود دارد اولا اینکه دانش آموز رشته نظری باشد یعنی اینکه دانش آموزان رشته های فنی و کاردانش حق شرکت در این آزمون را ندارند .دوما معدل فرد متقاضی بالای 18/50 باشد این دو شرط اولیه برای شرکت در آزمون می باشد فردی که در آزمون شرکت کرد در صورتی حق ثبت نام در پایه دوازدهم را خواهد داشت که در کلیه دروس آزمون جهش حداقل نمره 17 را کسب نماید.

پس در گام اول از فرد متقاضی فرم تقاضا برای این کار را خواهیم گرفت و در شورای مدرسه مطرح کرده و در فرم خاص کمیسیون خاص در قسمت مربوطه خواهیم نوشت که چون این مورد از اختیارات شورای مدرسه نمی باشد لذا جهت صدور رای به کمیسیون منطقه ارجاع داده می شود و در آنجا نیز این مورد به استان ارجاع داده خواهد شد و بعد از گرفتن رای استان از این فرد آزمون اخذ خواهد شد محل آزمون و نحوه آزمون از طریق مناطق مشخص می گردد
۹۷/۰۲/۲۷
نادر سبحانی

نظرات  (۶)

سلام وقتتون بخیر

بند 13 رو  کدوم ایین نامه نوشتن؟ 

سلام دانش آموز برپایه نهم هستم میخوام به صورت جهشی دهم رو بخونم آیا من میتونم؟

سلام من دانش اموزپایه دهم تجربی هستم ایامیتونم ب صورت جهشی ب پایه دوازدهم برم؟

۰۷ مهر ۰۰ ، ۲۳:۰۷ علیرضا بادبرین، کرمانشاه

سلام شب بخیر،در خصوصمحل و نحوه ی ثبت جهش در سیدا راهنمایی خواستم . ممنون 

سلام.من دانش آموز پایه نهم مدرسه تیزهوشان هستم. معدل هفتم من بالای 19 تقریبا نزدیک به20 معدل پایه هشتم بالای 18 خیلی خیلی نزدیک به 19 شده. معدل نوبت اول نهم من بالای 18 خیلی با 19 فاصله داره. بعد من رفتم مدرسه به مدیر در خواست جهش تحصیلی پایه دهم دادم. با درخواست من موافقت نشد. اونم با این نمرات بالا. خیلی ناراحت شدم. از شدت ناراحتی گریه کردم و قتی فهمیدم راهی نیس. تو دبستان هم چهارم به ششم چون تو چهارم سه تا خوب داشتم نشد.  من میتونم یازدهم رو جهشی بخونم؟  لطفا هرکی میدونه جواب سوالم رو بده. ممنون. خواهشا شما رو به قرآن جواب بدین

من پابه نهم هستم می خواهم هم دهم و هم یازدهم را در یک تابستان بخوانم و سال بعد به دوازده برم می تونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی