نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ق.ظ
  سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: 12:29 توسط:رضایی-یزد
سلام- و عرض خسته نباشید.ایا دانش اموز فارغ التحصیل رشته انسانی (دارای مدرک پایان تحصیلات پیش دانشگاهی انسانی) می تواند مجددا دیپلم تجربی یا فنی حرفه ای بگیرد؟

 

با سلام خدمت همکار محترم

هر فردی می تواند دیپلم نوع دوم یا سوم بگیرد و برای این منظور به یکی از مدارس بزرگسال یا راه دور یا داوطلبان آزاد مراجعه خواهد کرد

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام خسته نباشید من سال چهارم انسانی هستم دوتا از درسای داخلی رو افتادم ریاضی که برگه شدم ۹/۷۵ و مستمر۷ و زبان که شدم برگه شدم ۷/۷۵ و مستمر شدم ۱۱ میخاستم ببینم میتونم از تبصره استفاده کنم و اینکه من یع درس نهایی رو هم بنا بر یه سری مشکلات نتونستم امتحان بدم و حاضر بشم سر جلسه اما مابقی رو قبول شدم ممنون میشم راهنماییم کنید.((دنیا حسینی))

 

با سلام خدمت دانش آموز محترم

شرط تبصره در پیش دانشگاهی فقط برای یک درس اعم از داخلی یا نهایی می باشد و آنهم به شرطی که در کلیه دروس نمره قبولی کسب کرده باشد و فقط در یک درس نمره سالانه اش بالای هفت باشد

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: 9:21 توسط:مرتضی سرور
آقای سبحانی سلام
دو سوال در مورد دروس پودمانی در کاردانش
1- نمره دروس پودمانی را از طریق منوی دروس پودمانی در دانا وارد کردم، اما در کارنامه عملکرد تحصیلی و کارنامه کلی مردود زده میشه. علت چیست؟
2- در نگارش قبلی دانا تقریبا تا اواخر اردیبهشت ماه درس کارگاه نوآوری و کارآفرینی امکان ثبت نمره مانند دروس عمومی داشت، برای چند رشته هم نمره وارد کردم،
اما بعد از آپدیت دانا هنگام ثبت نمره پیغام درس پودمانی می دهد، با این حال در منوی دروس پودمانی هم اسم این درس نیست تا بتوان ثبت نمره انجام داد. به نظر شما راه حل چیست؟
با تشکر (نوشهر)

 

با سلام خدمت همکار محترم

 در مورد دروس پودمانی کاردانش ورود نمراتشان صرفا از منوی ویژه این دروس می باشد و شرط اینکه در کارنامه برای فردی قبول نشان دهد این هست که هر فرد در هر پنج پودمان باید نمره 12 کسب کرده باشد

و اگر فردی در چهار پودمان نمره 12 به بالا کسب کرده و فقط در یک پودمان کمتر از 12 کسب نماید در کارنامه برای این فرد ناتمام می زند

  برای درس کارگاه نو آوری من الان در یکی از کدهایم ایجاد کردم و در لیست دروس پودمان نشان داد شما آخرین نگارش را دریافت و بروز آوری انجام دهید و یکبار دریافت دروس از دانا را انجام دهید اگر برطرف نشد این درس یکبار دیگر در سیستم معرفی نماید.

ولی در کارنامه کلی کاردانش فعلا مشکل وجود دارد

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: 10:19 توسط:امیر حسین
با سلام .در صورت امکان راه حلی جهت ورود نمرات پودمانی کاردانش بزرگسالان در کارنامه کلی ارائه نمایید.در هنگام چاپ کارنامه کلی نمره وارد شده نمایش داده نمی شود ومقابل آن مردود می نویسو در حالی که فرد مورد نظر نمره قبولی کسب کرده وبه این ترتیب دچار کمبود واحد می گردد.درحالی که این دروس راگذرانده با تشکر((اسد))
سلام جناب سبحانی
دلیل نشان ندادن نمره دروس پودمان در کارنامه کلی اینه که کارنامه کلی از قسمت ثبت نمرات دروس پودمانی تغذیه نمیشه بلکه از قسمت ثبت نمرات انفرادی تغذیه میشود حال همکاران فکر می کنند با ثبت نمرات در قسمت پودمان کار تمام است در صورتیکه با اینکار نمرات پودمان فقط در کارنامه کوچک نشان داده میشود پس مشکل اعلام نمرات نهایی دروس پودمانی هنوز در دانا حل نشده و اگر همکاری واقعا نیاز به قرار کرفتن نمره نهایی در کارنامه بلند داره تنها راه اینه که نمره نهایی را از روی کارنامه های کوچک یادداشت ودر ثبت نمرات انفرادی اون نمره را در پایانی دوم قرار بده البته اینکار برای مدارسی که تعداد دانش آموزان زیاد هستند خسته کننده می باشد و درکل راه حل معقول نمی باشد


با سلام خدمت همکار محترم

از نظر و لطف شمشا کمال تشکر و قدردانی را داریم یک مساله ای که وجود دارد فعلا امکان ورود نمرات این دروس از منوی ورود نمرات انفرادی وجود ندارد و ورود نمرات از منوی خودش مقدور می باشد از لطف همیشگی شما کمال تشکر و قدردانی را داریم


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام((مرتضی))

آقا خیلی دوستون دارم


با سلام خدمت همکار محترم
از لطف شما بزرگوار کمال تشکر و قدردانی را داریم و ما هم همه شما بزرگواران را دوست داریم و به وجودتان فخر می کنیم
۹۷/۰۳/۲۳
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

سلام استاد گرامی 
من دررشته گردشگری درس میخوانم که اگر خدا بخواهد در  دی ماه فارغ التحصیل میشوم سوالم از شما استادعزیز این نمرات پودمانی الزامات وکارگاه فن آوری نوین  درکارنامه نشان داده نمیشوداگه دی ماه هم بیاید این دوتا کتاب درکارنامه بزرگ ثبت نمیشود ونمیتوانیم فارغ التحصیل بشویم من دراین کتابها قبول شدم ولی نشان داده نمیشود الان من و امسال من چکار کنیم لطفاراهنمایی کنید من در تبریز ودر بزرگسالان درس میخوانم  ممنونم 
سلام جناب سبحانی چراا وقتی از دانا به سناد ارسال انجام میشه دروس پودمانی با وجود داشتن نمره صفر و مردودی میزنه؟چطور باید مشکلو برطرف کرد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی