نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

با سلام خدمت همکاران محترم

این مطلب با برداشتی آزاد از مطلب مطرح شده توسط همکارمان آقای ترکاشوند در گروه معاونین اجرایی متوسطه دوم می باشد.

گاهی پیش می آید که ما سالتحصیلی جدید را در برنامه های دانش آموزی شروع کرده و تمام کارهای آن را اعم از دریافت از سناد معرفی دبیر و .. هر کاری که برای شروع سالتحصیلی لازم است را انجام داده ایم و بعد از مدتی از شروع سالتحصیلی برخی دانش آموزان بنا به دلایلی یا ترک تحصیل می نمایند و یا اینکه به مدرسه دیگری منتقل می گردند اینکه اینکار در چه زمانی از سالتحصیلی رخ داده باشد نیازمند کار خودش می باشد اگر این کار در ابتدای سالتحصیلی و زمانی که دفتر آمار پلمپ نشده باشد و منوی آزاد سازی در سناد فعال باشد صورت گیرد نیازی به ترک تحصیل زدن و  طی روال انتقال نمی باشد و می توانید به راحتی برای این افراد این کارها را در سناد انجام دهید

-از کلاس بندی حذف کنید

-از منوی لیست دانش آموزان فرد مورد نظر را انتخاب و از منوی عملیات گزینه آزاد سازی را انتخاب کنید

پس انجام اینکارها دو شرط اساسی لازم دارد

-در سناد منوی آزاد سازی فعال باشد

-دفتر آمار مدرسه هنوز پلمپ نشده باشد

حالا در سناد ما این دانش آموزان را آزاد کرده ایم و در سناد جز دانش آموزان ما نمی باشند ولی یادمان باشد که قبلا دریافت اطلاعات از سناد به برنامه های دانش آموزی داشتیم و اسم این افراد در برنامه های دانش آموزی مدرسه وجود دارد برنامه های دانش آموزی امکان حذف دانش آموز را در نگارشهای اخیر از همکاران گرفته اند فردی که در سناد اسمش نباشد باید در برنامه دانش آموزی نیز اسمش وجود نداشته باشد حال اگر بخواهیم ذخیره قبل از شروع سالتحصیلی را برگردانیم کلی کارهای انجام شده ما از بین خواهد رفت و این راه معقول و منطقی نمی باشد برای حذف این دانش آموزان از برنامه های دانش آموزی کافیست یکبار دیگر عملیات دریافت اطلاعات از سناد را انجام دهیم  وقتی دریافت از سناد را انجام دادیم و دریافت کدهای تایید شده را زدیم در این هنگام با این سه پیام روبرو خواهیم شد

-دریافت سوابق ارسالی از سناد در سیستم مدرسه و حذف موارد انتخاب شده در لیست بالا از سیستم مدرسه

-دریافت تمامی سوابق بدون حذف هیچ یک از موارد بالا

-خروج بدون هیچ گونه عملیاتی

که در شکل زیر کاملا مشخص است

از بالا روی منوی((ثبت نام))کلیک خواهیم کرد در این حال کد دانش آموزانی را مشاهده خواهید کرد که در دانا وجود دارد ولی در دریافت جدید از سناد این دانش آموزان وجود ندارد و سیستم از شما می خواهد که برای این دانش آموزان سه حالت بالا را انتخاب نمایید پس آنها را بررسی کرده و تیک آنها را زده و از پایین روی ((دریافت سوابق ارسالی از سناد در سیستم مدرسه و حذف موارد انتخاب شده در لیست بالا از سیستم مدرسه)) کلیک می کنید با این کار لیست بالایی از برنامه های دانش آموزی حذف خواهند شد


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همکاران محترم جهت داشتن فایل پی دی اف مطالب بالا روی عکس زیر کلیک نمایند


۹۷/۰۸/۰۵
نادر سبحانی

نظرات  (۱۳)

باسلام

دانش آموزی از مدرسه من انتقال یافته از طرف مدرسه مقصد عمل آزاد سازی و انتقال انجام گرفته و از طرف مدرسه مبدا پذیرش شده اما دانش آموز در دفتر آمار سناد مدرسه مبدا همچنان وجود دارد گرچه در لیست دانش آموزان نیست

ممنون میشم راهنمایی کنین

با سلام

 دانش آموزی رو اشتباه پایه نهم ثبت نام کردم در صورتی که باید پایه دهم ثبت نام کنم و فقط ثبت نام اولیه شده است.

سوال:

چطوری حذفش کنم

ممنون میشم راهنمایی کنید

باسلام

میخوام دانش آموز را آزادسازی کنم ولی با خطای دانش آموز ثبت کمیسیون شده و امکان حذف از مدرسه وجود ندارد. این اجازه را نمی دهد ممنون میشم راهنمایی کنید.باتشکر

سلام چطور میتونم دانش آموزی راکه پیغام "دانش آموز ثبت کمیسیون‌شده و امکان حذف وجود ندارد" راازسنادحذف کنم

سلام و وقت به خیر دانش آموزی رو اشتباه پایه هفتم ثبت نام کردم در صورتی که باید پایه دهم ثبت نام کنم

فقط ثبت نام اولیه

چطوری حذفش کنم

ممنون میشم راهنمایی کنید

۱۷ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۷ میرعلیزاده

باسلام وقت بخیر ممنون که بنده را به جمع خود می پذیرید

سلام 2 نفر از دانش آموزانم را می خواهم از سناد حذف کنم این پیام رامی دهد: دانش آموزثبت کمیسیون شده امکان حذف وجود ندارد لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام 

در سناد قسمت مدیریت کلاس ها پایه سوم حذف شده هر کاری کردم برنگشت چه کار کنم که سوم در قسمت کلاس های مدرسه بیاید ؟ متشکرم

سلام می خواهم دانش آموزی را آزاد کنم سامانه این پیام را میدهد(دانش آموز ثبت کمیسیون شده امکان حذف وجود ندارد)

سلام می خواهم دانش آموزی را آزاد کنم سامانه این پیام را میدهد(دانش آموز ثبت کمیسیون شده امکان حذف وجود ندارد)

سلام خواست ببینم می تونین راهنماییم کنید اسامی برخی دانش آموزان پایه اول که اشتباها رفتن تو بخش کمیسیون کبر و صغر حذف کنم.هرجاگشتم گزینه ای برای آزاد سازی یا حذفش نبود.

سلام صبح بخیر
طبق این دستور العمل شما یک دانش آموز حذف کردم . هم از ریزنمرات و هم از کاربرگ دبیر و هم در انتخاب واحد ها اسمش حذف شده اما وقتی از قسمت مشخصات دانش آموزان ، گزینه فعال انتخاب می کنم اسم این دانش آموز هم به صورت فعال مشخص می شود.
سلام
نمره مرداد ماه متوسطه اول به چه صورت باید وارد بشه؟
ایا همونی که از اداره اومده در ستون مرداد ماه ثبت میشه یا باید با مستمر خرداد میانگین بشه و ثبت بشه؟
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی