نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ

باعرض سلام خدمت سبحانی عزیز ((رضا علیخانی -- خوزستان -شوشتر )
درسال 96/95 در شاخه کاردانش درس رانندگی تراکتور انتخاب واحد شد  که در حال حاضر  بخاطر  خطای ارسال به امین  از طریق اصلاحیه  نمرات درس مورد نظر درآن سال حذف شده ولی نام  و کد درس  هنوز باقی مانده  و در امین خطا گرفته میشود  . حالا باید برای حذق کد درس  از نگارش 16.2 استفاده کنم و یا سال 95/96 را باز کنم  . لطفا راهنمایی بفرمایید  با تشکر


با سلام خدمت همکار محترم

اگر این درس جز دروس آن سال نمی باشد برای حذف کردنش ابتدا دوره مورد نظر را باز کنید و حذفش کنید اگر سیستم اجازه حذف کردن نداد با نگارش 16/2 اقدام کنید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام خدمت استاد گرامی((رضا))

چند دانش آموز برای سال 95-96 دارم که نمره مستمر دارند (اما در پایانی دوم همگی غایب غیر موجه هستند) . وضعیتشون هم د دانا ترک تحصیل هست . حالا وقتی در وضعیت ترک تحصیل به سامانه امین ارسال میکنم برای این دانش آموزان کارنامه رو ناقص میزنه اما وقتی در دانا تغییر وضعیت میدم و دانش آموزان ترک تحصیل به فعال تغییر میدم به سامانه امین ارسال میکنم کارنامه ناقص نمیزنه (مشکل حل میشه) .
حالا به نظر شما راه حل من درسته یا اینکه نباید اینکار بکنم ؟
 
در ضمن وقتی برای تابستان 95-96 ارسال میکنم برای دانش آموز ترک تحصیل هیج خطایی نمیده
واقعا چند روز درگیرشم اگه اطلاعات تکمیلی خواستین به ایمیلم لطفا پیام بدین ممنون میشم مشکل من (فکر کنم مشکل اکثریت هم باشه ) رفع کنید.


با سلام خدمت همکار محترم
غیبت غیر موجه به منزله نمره صفر است و فردی که نوبت اول و دوم نمره داشته باشد (حتی غیر موجه) برایش نمی توان ترک تحصیل زد شما که برای نوبت دوم غیبت غیر موجه زده اید نباید برایش ترک تحصیل بزنید دانا برای این موارد زیاد حساس نمی باشد ولی امین هوشمندانه عمل می کند
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
باسلام وعرض ادب واحترام خدمت شماوهمکاران محترم علت اینکه بعضی ازدروس پودمانی کاردانش
دردروس پودمانی دانانمی ایند مثلا الزامات محیط کار ومدیریت تولیدهستندولی گارگاه نوآوری کارآفرینی دردروس پودمانی نم آید لطفا راهنمایی فرمائید((صبوری))


باسلام در مدرسه کاردانش درس اخلاق حرفه ای را با کد 88150  در دانابرای دانش آموزان انتخاب کردم ولی این درس را به عنوان دروس پودمانی نمی شناسد و در قسمت چاپ لیست کلاس دروس پودمانی  این درس وجود ندارد ولی باقی دروس پودمانی دهم و یازدهم قابل رویت و پرینت گرفتن  است .
و اگر بخواهم درس اخلاق حرفه ای را مانند دروس عادی نمره وارد کنم  در مستمر اول و پایانی اول و مستمر دوم اجازه ورود نمره نمی دهد و پیغام آزمون انتخابی صحیح نمی باشد مید هد ولی اجازه ورود پایانی دوم را می دهد.
لازم به ذکر است حتی این دروس را از انتخاب واحد حذف و دوباره معرفی و برایش دانش آموز انتخاب کردم ولی باز هم اصلاح نشد. بروزآوری ها را هم از سرور داخلی و حتی از سناد هم انجام داد . بروزآوری پایگاه هم انجام شد.نگارش هم اکنون من 23.1 می باشد
باتشکر از راهنماییتان((جواد))


با سلام خدمت همکاران محترم
از دریافت آخرین نگارش و بروز آوری آن مطمئن شوید و دریافت جداول و دروس را از سناد و دانا انجام دهید درس و گروه فعلی برای این ماده درسی را ابتدا انتخاب واحدش را حذف و سپس خود درس را حذف و دوباره ایجاد کنید من برای مدرسه خودم این درس انتخاب و در دروس پودمانی هم وجود دارد و مشکلی ندارد و درس اخلاق حرفه ای را هم همین الان در دانا ارائه کردم و در لیست پودمانی ها آمد
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت: 5:57 توسط:م ر از مازندران
سلام و عرض ادب استاد بزرگوار
بعد از پلمپ دفتر آمار متوجه شدم نام خانوادگی یکی از دانش آموزان که با"ی"ثبت شده با"ء" صحیح است و همینطور یکی دو دانش آموز نام پدرشان در سیستم کامل نیست چون تازه کار بودم فقط ورودیهای جدید را چک کرده بودم و اینا پایه ی دوازدهم بودند الان در دفتر آمار باید اشاره کنم؟یا نیازی نیست


با سلام خدمت همکار محترم
موارد گفته شده را در سناد حتما اعمال نمایید و به دانا منتقل کنید تا در دانا مغایرتی وجود نداشته باشد چون این افراد به فاینال معرفی خواهند شد و در صورت فارغ التحصیلی گواهینامه صادر خواهد شد در دفتر آمار موارد گفته شده را با خودکار مشکلی تصحیح کنید مهم تصحیح در سناد و اعمال آنها در دانا می باشد
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت: 23:32 توسط:همکار از تهران
با سلام و عرض ادب خدمت شما استاد بزرگوار که همواره راهنمایی های مفیدتان کمک حال بنده ی تازه کار است امیدوارم که خیر دنیا و آخرت نصیب خودتان و خانواده محترمتان شود
امروز دانش آموزی مراجعه کرده که جزء اتباع بوده و برای تمدید آمایش گواهی اشتغال به تحصیل میخواستند نام پدرش در سیستم بصیر ثبت شده بود که گفته بودند در پاسپورت بصیر احمد است و باید اصلاح شود من علی الحساب در قسمت مشخصات شناسنامه ای اصلاح کردم و گواهی را صادر کردم اما مجددا به همان وضع برگرداندم چون برای اصلاح نام پدرش در قسمت مشخصات شناسنامه ای پدر نمیتوانم وارد شوم چون کد ملی ندارند برای خود دانش آموز با کد دانش آموزی وارد میشوم اما برای پدرش که کد ملی ندارد چگونه وارد شوم؟
چون دانش آموز پایه ی دوازدهم است خواستم اصلاح کنم که هنگام دریافت مدرک تحصیلی مشکل ایجاد نشود
ضمنا در صورت تغییر مجددا تغذیه از سناد به دانا انجام دهم؟در دفتر آمار چطور؟
ببخشید که طولانی شد ممنونم



با سلام خدمت همکار محترم
در مورد اتباع هیچ تجربه ای ندارم همکارانی که در مورد اتباع تجربه کاری داشته باشند اطلاع رسانی در این زمینه را داشته باشند
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم
۹۷/۱۰/۱۷
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی