نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۵۰ ب.ظ
شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 16:59
توسط:م ر از اسلامشهر
با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما استاد بزرگوار
دانش آموز معلولی داریم که برای امتحانات نهایی نیاز به منشی دارد چگونه میتوانم در فاینال درخواست منشی برایش ثبت کنم؟
سپاس فراوان از راهنمایی های همیشگی شما



با سلام خدمت همکار محترم

برای این مورد در سامانه فاینال  درخواستها را اجرا کنید و در صفحه آمده ((جدید)) را بزنید در آنجا از منوی نوع درخواست گزینه مربوطه را انتخاب نمایید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 10:22 توسط:امیر حسین(faraji)
سلام خدمت همکار محترم

از اطلاع رسانی شما کمال تشکر و قدردانی را دارم چیزی که من را به شک انداخت این هست که اگر منظور از این دروس همان دروسی هست که شما اشاره کردید در کاردانش ما اصلا فاینال نداریم فاینال در رشته های شاخه نظری می باشد نه کاردانش

سلام جناب سبحانی
درسته در کاردانش فاینال نداریم منظور فقط دروس مهارتی هست که مدرسه امکانات اجرا ندارد و دانش اموزش را به خارج از اموزشگاه می فرسد



با سلام خدمت همکار محترم

از لطف شما سپاسگزارم در نگارش 23/8 که یکی از گزینه های تغییرات نگارش  امکان ارسال دروس آموخته خارج از مدرسه به فاینال در نظام 6-3-3 بود منظور ما مشخص شدن این دروس است که در این نگارش منظورش کدام دروس و در کدام مدارس است اگر همکاران محترم منظور این نگارش از این بند را متوجه شده اند برای ما ارسال نمایند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 10:14
توسط:محمد رضایی مرند
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
از راهنمایی کاملتان سپاسگزارم



با سلام خدمت همکار محترم

از لطف و محبت شما بزرگوار سپاسگزارم و برای همه شما بزرگواران آرزوی موفقیت و کامیابی دارم

همکار  محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام((نادعلی مکاری پور))

یک سوال دارم  مخواهم در برنامه توصیفی دو تا کد مدرسه اجرا کنم برای مدرسه دوم که مخواهم توصیفی اجرا کنم پیام می دهد هلپر را برای این مدرسه اجراکن لطفا راهنمایی کنید  از زحمات شما کمال تشکر دارم


با سلام خدمت همکار محترم

در یک سیستم در یک برنامه مثلا توصیفی به هر تعداد کد مدرسه می توانید ایجاد و استفاده نمایید کافیه برای هر کد ایجاد پایگاه را مثل کد اول انجام داده باشید مستلزم استفاده و ایجاد یک مدرسه در یک سیستم ایجاد پایگاه می باشد

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام و عرض ادب((محمد محمودی))

مشکلی واسم پیش اومده . نمیدونم چکار کنم  لطفا راهنمایی بفرمایید. در قسمت سوابق تحصیلی گزارش خطای سوابق ثبت نشده  وقتی می زنم. نام شش دانش آموزم میاد چطور رفع کنم



با سلام خدمت همکار محترم

اگر در سامانه امین منظورتان است می توانید این دانش آموزان را در دانا بررسی کنید عکس خطا را برایم ارسال نمایید

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام خسته نباشید استاد((یونس))

این دروس ریاضی وغیره که پودمانی شدند برای آنهایی که کلاس دهمی هستند  کد جدید میخواد یا برای دوازدهم  هم اعمال میشه مثل الزامات محیط کار  که آن وقت تک نمره بود وبعدا شد پودمانی   در رشته  ( کاردانش)  ممنونم 


با سلام خدمت همکار محترم

در این زمینه هر چند حدس زدنش آسان هست تا آخر خرداد صبر خواهیم کرد اگر سیستم برای سالهای قبل نیز کدهای جدید را خواست در آن وقت کلی کار خواهیم داشت

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 17:15
توسط:م ر
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد بزرگوار که همواره راهنمایی های مفیدتان کمک حال بنده بوده که در این سال تحصیلی اولین بار در سمت معاون اجرایی انجام وظیفه میکنم و همواره از مطالب مفید وبلاگتون استفاده کرده ام و حتی در جزئی ترین مسائل از راهنمایی های شما بهره مند گشته ام چند روز پیش سوالی از محضرتون پرسیدم که شما به اینصورت پاسخ فرمودید:

با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما استاد بزرگوار
برای الصاق عکس روی آلبوم نهایی عکسها باید به طور کامل چسبانده شود یا فقط قسمت بالای عکسها با چسب شیشه ای ؟
ممنونم از راهنمایی های همیشگی شما


با سلام خدمت همکار محترم

من دقیقا متوجه منظور شما نشدم ما از دانش آموزان عکس سه در چهار می گیریم همان را در آلبوم عکس قرار می دهیم و با چسب ماتیکی بزنید بهتر است

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

من هم مطابق فرمایش شما آلبوم عکس را آماده کردم اما امروز که آلبوم های مدارس دیگر به مدرسه ما که حوزه است فرستاده شده دیدم که در بقیه مدارس اینگونه عمل شده بود که عکسهایی که در یک ردیف قرار دارند همه با هم ازقسمت بالا با چسب نواری چسبانده شده و پشت عکسها مهر خورده و از قسمت پایین آزاد است که بتوان عکس را بلند کرد و مهر پشت عکس را دید
من چون این مورد را شنیده بودم از شما راهنمایی گرفتم
از آلبوم مدرسه ما ایراد گرفته شده نمیدانم که این مورد هم سلیقه ای است یا واقعا قانون خاصی وجود دارد ممنون میشم اگر قانون یا بخشنامه ای در این زمینه وجود دارد مجددا بنده را راهنمایی بفرمایید تا بتوانم مستند ارائه کنم
باز هم مثل همیشه بسیار ممنون از لطف و بزرگواری شما استاد ارجمند هستم



با سلام خدمت همکار محترم

در منطقه ما چنین نیست که قسمت بالایی عکس با چسب چسبانده شود و قسمت پایینش برای چک کردن مهر باقی بماند اصلا بودن یا نبودن مهر به چه دردی می خورد مهم این هست که صاحب عکس همانی باشد که در جلسه حضور داشته باشد این مورد سلیقه ای منطقه شما است و چیزی جز اعصاب خرد کنی ندارد من در جایی این مورد را به صورت مستند ندیده و نشنیده ام اگر همکاران مستنداتی در این زمینه دارند برای ما ارسال نمایند

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

۹۸/۰۲/۲۹
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی