نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

یک نکته خودمانی

چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۰۹:۵۸ ب.ظ

با سلام خدمت همکاران محترم

این وبلاگ از سال 92 راه اندازی شده است و در این مدت بدون هیچ چشمداشتی سعی در خدمت صادقانه و خالصانه به همکاران بوده و هست تا این لحظه بابت استفاده از مطالب این وبلاگ حتی یک ریالی هم دریافت نشده است و این وبلاگ وقف شده است تمام سعی و تلاشم این می باشد که در هر بازه زمانی مطالب آن بازه را انتشار کنم و از انتشار مطالب نامربوط جلوگیری شده است روزانه پاسخگوی بیش از بیست تماس تلفنی و پاسخگوی بیش از بیست سوال شاد و تلگرام هستم برای تهیه یک فایل آموزشی در قالب پی دی اف بیش از سه ساعت صرف می شود و بیش ترین زمان صرف شده برای مطالب سامانه امین با صرف 9 ساعت می باشد.

بنده فقط معاون اجرایی دبیرستان هستم ولی سعی کرده ام برای پایه های ابتدایی و متوسطه اول نیز مطالبی منتشر کنم گاهی پیش آمده است که برای مطمئن شدن از پاسخ سوالی و درست یا نادرست بودن مطلبی شخصا فاصله 20 کیلومتری را به اداره رفته و بعد از مطمئن شدن مطلب مربوطه را منتشر کنم خیلی وقتها پیش آمده است که برای پیدا کردن پاسخ همکاری به چندین همکار با تجربه زنگ بزنم و پاسخ سوال همکار را پیدا کرده و منتشر کنم در این مدت هیچ انتظاری از هیچ شخصی نداشته و ندارم و نخواهم داشت چون این وبلاگ به نیت جمله ی مولا علی (ع) که زکات علم نشر آن است پایه گذاری شده است تمام وقتی که برای انتشار و فعال بودن وبلاگ صرف شده است از وقت و کنار بودن خانواده ام می باشد که به عشق خدمت به همکاران صرف شده است ولی در کنار نداشتن هیچ انتظار از همکار انتظار جملات و مطالب بدور از ادب از همکار را نیز ندارم بدور از شخصیت یک فرهنگی می باشد که سواد استفاده از مطالب وبلاگ و فضای مجازی را ندارد بی ادبانه مطالبی برایم ارسال نماید

همکاران محترم در استفاده از مطالب وبلاگ به این مطلب همیشه دقت کافی داشته باشید :

سامانه ها و روال کارها در هر سال دچار تغییراتی شده است و طبیعی است که مطلبی که چند سال قبل منتشر شده است برای امسال کارایی ندارد در وبلاگ بیش از 3500 مطلب تا این لحظه منتشر شده است و بنده نیز فرصت کافی برای حذف مطالب چند سال قبل ندارم مثلا چند سال قبل سناد و همگام بود و امسال دیگر نیستند و یا اینکه تلگرام دی آر که قبلا کار می کرد و الان کار نمی کند تاریخ مصرفش برای آن زمان بود اگر دقت کرده باشید در پایان هر مطلب تاریخ و ساعت انتشار مطلب نیز وجود دارد پس با مطالعه یک مطلب تاریخ مصرف گذشته نزاکت و ادب نداشته تان را نصیب اینجانب نکنید سعی کنید همیشه از مطالب به روز استفاده کنید

برخی از همکاران انتظاری که از اینجانب دارند عمرا از مسئول سنجش منطقه یا سایر همکاران خودشان داشته باشند کدام مسئولی ساعت 11 شب به تلفن همکار جواب می دهد؟؟؟

امیدوارم از مطالب منتشر شده چیزی به دل نگیرید خواستم به آن همکار بفهمانم که من مطلب شما را دیدم و برای جامعه فرهنگی غصه خوردم و توصیه می کنم سواد رسانه ای خودتان را یکمی تقویت کنید

این وبلاگ تا زمان بازنشستگی من فعال خواهد بود و هیچ فرد و هیچ کاری به فعالیت این وبلاگ هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد همانطور که چند سال قبل دروغ و خیانت یک مدیر باعث بدترین ضربه کاری ام شد ولی در ادامه فعالیت وبلاگ مصمم شدم و شکر خدا تا این لحظه ادامه داده ام و ادامه خواهم داد این همکاران بزرگوار لایق خدمات بهتر و بیشتر از اینها هستند لذتی که در خدمت به همکاران هست قابل توصیف نمی باشد و امیدوارم خداوند باریتعالی عشق خدمت به همکاران را از من نگیرد

 

۰۱/۱۰/۲۸
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

۳۰ دی ۰۱ ، ۲۲:۳۳ اسد خوزستان

باسلام به استاد سبحانی. ابتدا لازم دانستم از زحمات جنابعالی تشکر فراوان داشته باشم . واقعا نمی توانم جواب اینهمه زحمت وراهنمایی هایی که در این چند سال برای حداقل بنده انجام دادید رو جبران کنم.خواستم بگم متاسفانه در هر جامعه افرادی بیسواد وبی ادب وجود دارد وانکار ناپذیر می باشد ولی شما با توکل بر خدا به همین مسیر که همانند معلمی دلسوز برای کل جامعه فرهنگی در این چند سال بودید به راهتان ادامه بدیدوبه حرفهای اندک افراد بیسواد وبی ادب اهمیت ندهید .همیشه موفق باشید

۲۹ دی ۰۱ ، ۱۱:۵۲ ذوالفقاری سمنان

سلام.

من شش سالی هست که با وبلاگ شما آشنا شدم .در این چند با کمک مطالبی که شما در این وبلاگ گذاشتید تونستم مشکلاتم رو حل کنم.خدا به شما و خانواده عزیزتون سلامتی شادی و موفقیت بده و من شخصا دعاگو شما هستم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی